اعضای ‌باند سارقان زورگیر در اردبیل دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با تلاش نیروهای انتظامی و دستگاه قضائی استان باند سارقان زورگیر در اردبیل متشکل از ۴ شرور سابقه‌دار دستگیر و متلاشی شدند.

اعضای ‌باند سارقان زورگیر در اردبیل دستگیر شدند

ناصر عتباتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش نیروهای انتظامی و دستگاه قضائی استان باند سارقان زورگیر در اردبیل متشکل از 4 شرور سابقه‌دار که با زورگیری اموال مسافران را سرقت می‌کردند دستگیر و متلاشی شدند.

وی با اشاره به این که پنج شکایت تا به امروز در خصوص سرقت از این افراد به دست ما رسیده است بیان کرد: متاسفانه این اشرار با استفاده از سلاح سرد و خودروی مسافربری دست به چنین اقدامات کثیف و نابهنجاری می‌زدند و وسائل شخصی مسافران اعم از پول و موبایل و اشیای قدیمی مردم را سرقت می‌کرند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ضمن اشاره به اقرار متخلفان به خفت‌گیری از 5 نفر نیز گفت: یکی از اعضای باند نیز به عنوان مال‌خر گوشیهای مسروقه را خریداری می‌کرد که خوشبختانه پس از بررسیها و پیگیری‌های لازم توانستیم این افراد را دستگیر کرده و برای ایجاد امنیت پایدار اجتماعی برخورد قانونی با این افراد مبنای کار قرار گرفته و هیچ اغماضی در کار نخواهد بود.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها