ساختمان‌های دارای انشعابات غیرمجاز در اردبیل تعیین تکلیف می‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ساختمان‌هایی که انشعابات غیر مجاز دارند باید تعیین تکلیف شوند.

ساختمان‌های دارای انشعابات غیرمجاز در اردبیل تعیین تکلیف می‌شوند

بهروز ندایی عصر امروز در جلسه بررسی مشکل انشعابات خارج از محدوده در اردبیل ضمن اشاره به انواع تخلفات در حوزه آب و برق و گاز اظهار داشت: متاسفانه این نوع تخلفات در تمام نقاط کشور به ویژه در نقاط خارج از محدوده شهری مشاهده می‌شوند که علاوه بر غیر قانونی بودن، در بسیاری موارد برای جان مردم خطرآفرین هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر اقدامات خوبی در جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته که قابل تحسین است و همین امر سبب شده تا در ساخت و سازهای سال های اخیر، میزان انشعابات غیر مجاز برقی و گازی و آبی تقریبا به صفر برسد و این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه واقع شود.

ندایی گفت: آنچه در مورد این موضوع حائز اهمیت است، ساماندهی وضعیت ساختمان ها و بافت هایی است که در سال های دورتر ساخته شده اند و همچنان وضعیت انشعابات آنها دچار مشکل است که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و تلاش بر این است که با اقدامات انجام یافته خروجی‌های مطلوب را به دست آوریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: شرکت های آب و برق و گاز بعد از استعلام از شهرداری،باید نسبت به انشعاب ساختمان های در حال تاسیس به طور قانونی عمل کنند و اهتمام و تلاش مسئولان در این زمینه برای رفع مشکلات موجود امری لازم و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

ندایی ضمن تاکید بر اهمیت توسعه شهر در طول سال های آینده گفت: با توجه به تعریف حریم شهر، شهرداری باید از همه اقداماتی که مسیر توسعه و گسترش اصولی شهر در سال های آتی را بگیرد، به طور کاملا قانونی مقابله کند که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و تلاش بر این است که به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها