افزایش 51 درصدی ورودی مسافران خارجی به اردبیل

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار از رشد 51 درصدی ورودی مسافران خارجی به این استان در پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 51 درصدی ورودی مسافران خارجی به اردبیل

فرنام حامد، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار تصریح کرد: در پنج ماهه نخست امسال 239 هزار و 455 نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار وارد استان اردبیل شده اند.

وی افزود: این رقم رشد 51 درصدی ورود مسافر خارجی را نشان می دهد و این در حالی است که ورود مسافر ایرانی با کاهش شش درصد همراه است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار مجموع ورودی مسافران ایرانی و خارجی از پایانه مرزی را 289 هزار و 143نفر برشمرد و افزود: از این تعداد 49 هزار و 688نفر مسافر ایرانی است.

حامد متذکر شد: مجموع ورودی مسافران ایرانی و خارجی از پایانه مرزی بیله سوار در پنج ماهه نخست امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 377 درصد رشد یافته است.

وی مجموع تردد پایانه در مدت زمان ذکر شده را نیز 555 هزار و 310 نفر عنوان کرد و بیان داشت: این رقم نیز به نسبت مدت مشابه سال گذشته 38 درصد رشد را نشان می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها