زن و شوهر قاچاقچی مواد مخدر در اردبیل دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: با دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه فعالیت زن و شوهر قاچاقچی مواد مخدر که در صدد وارد کردن مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر به استان بودند، این زوج جوان دستگیر شدند.

زن و شوهر قاچاقچی مواد مخدر در اردبیل دستگیر شدند

سرهنگ محمد خیرخواه بشر صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه فعالیت زن و شوهر قاچاقچی مواد مخدر که در صدد وارد کردن مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر به استان بودند تحقیقات در این زمینه آغاز و بررسی‌های لازم توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد.

وی بیان کرد: این زوج جوان غیربومی که در پوشش خانواده و با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو 206 قصد انتقال بیش از 22 کیلوگرم انواع مواد مخدر به استان را داشتند به دنبال گزارش‌های مردمی و تحقیقات پلیسی شناسایی شدند و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل افزود: به دنبال محرز شدن صحت گزارش‌های دریافتی و انجام بررسی‌های تخصصی تیم‌های عملیاتی برای دستگیری این زوج جوان تشکیل و به دنبال افزایش کنترل‌های انتظامی زن و شوهر قاچاقچی در مجتمع تفریحی توریستی شورابیل اردبیل به دام پلیس افتادند.

خیرخواه بشر با اشاره به توقیف خودروی مورد استفاده این قاچاقچیان به دنبال دستگیری آنها تصریح کرد: این زوج جوان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به دستگاه قضای معرفی شدند تا با بررسی‌های لازم در مورد جرائم ارتکابی نسبت به تخلفات آنها رسیدگی لازم و قانونی انجام شود.



منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها