نماز جمعه این هفته در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل برپا می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان اردبیل گفت: با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا فریضه نماز جمعه در تمامی شهرستان‌ های اردبیل برپا می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

نماز جمعه این هفته در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل برپا می‌شود

حجت‌الاسلام ناصر نصیری اظهار داشت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا فریضه نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های اردبیل برپا می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی با اشاره به این که استفاده از مهر و سجاده شخصی در این زمینه حائز اهمیت است، گفت: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برپایی مستمر نماز جمعه گام برداشته و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان اردبیل ادامه داد: برنامه‌ ریزی در راستای تداوم برنامه‌های معنوی و فرهنگی در استان اردبیل به خصوص ایام کرونا بسیار حائز اهمیت بوده و به همین منظور نیاز است تا تمام سعی و تلاش خود را به‌کار گرفته و برای استفاده از بستر فضای مجازی نهایت سعی و تلاش خود را به‌کارگیریم.

نصیری بیان کرد: از عموم هم استانی‌ها انتظار می‌رود برای حضور در فریضه نماز جمعه کوتاهی نکنند و از آوردن کودکان و افراد سالمند با هدف حفظ سلامتی آن‌ها جلوگیری به عمل آید.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها