یک فوتی و ۴ مصدوم در تصادفات جاده ای بیله سوار

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بیله سوار گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، تصادفات جاده ای در شهرستان بیله سوار یک فوتی و ۴ مصدوم برجای گذاشت.

یک فوتی و ۴ مصدوم در تصادفات جاده ای بیله سوار

علی شهبازی قنبرلو اظهار کرد:به دنبال گزارش مردمی مبنی بر وقوع تصادف در محدوده سه راه خروسلو و سه راه باغات میوه کشت و صنعت مغان،نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر در سریع ترین زمان در محل حادثه حضور یافتند.

وی بیان کرد: متاسفانه در اثر واژگونی و آتش سوزی شدید خودرو،تنها سرنشین خودرو به علت بالا بودن شدت سوختگی،جان خود را از دست داده بود که جسد فرد فوت شده به بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد منتقل شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بیله سوار تصریح کرد: در اثر برخورد شاخ به شاخ خودرو سمند و پژو در محدوده سه راهه خروسلو،۴ دچار مصدومیت شده بودند که توسط نیروهای مرکز فوریت پزشکی و پایگاه امداد جاده ای خروسلو به بیمارستان ولایت شهرستان گرمی انتقال یافتند.

شهبازی افزود: تجهیز بودن خودروها به کپسول اطفای حریق و تجهیزات امدادی برای کاهش میزان خسارت جانی و مالی در تصادقات جاده مهم و حائز اهمیت است که باید مورد توجه رانندگان وسائل نقلیه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برای امدادرسانی سریع در تصادفات و حوادث جاده ای، مردم با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس حاصل بگیرند تا نیروهای عملیاتی مستقر در پایگاه های بین جاده ای جمعیت هلال احمر در سریع ترین زمان در محل حادثه حضور یابند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها