تولد نوزادان سه قلو در مرکز درمان ناباروری علوم پزشکی اردبیل

یک زن ۲۸ ساله‌ با سابقه نازایی پس از درمان در مرکز فوق تخصصی ناباروری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بیمارستان علوی این شهر فرزند سه قلو به دنیا آورد.

تولد نوزادان سه قلو در مرکز درمان ناباروری علوم پزشکی اردبیل

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل اعلام کرد: این مادر اهل شهرستان بیله سوار در مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تحت مداوا قرار گرفته و پس از حاملگی صاحب فرزند سه قلو شد.

بنا به این گزارش، سه قلوزایی مادران تحت درمان در مرکز فوق تخصصی ناباروری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برای نخستین بار اتفاق افتاده و حال هر سه نوزاد، مساعد است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل همچنین وزن هر کدام از نوزادان را بیش از ۲ کیلوگرم اعلام کرد و از ترخیص مادر با حال عمومی خوب خبر داد.

بنا به این گزارش، پدر این نوزادان، برای ۲ تا از سه قلوها که دختر هستند، نام‌های مریم و زهرا و برای قلوی سوم پسر نیز نام رضا انتخاب کرده است.

فلوشیپ نازایی مرکز فوق تخصصی ناباروری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز اعلام کرد که در حال حاضر کلیه خدمات درمان ناباروری برای زوج‌های نابارور در استان اردبیل ارائه می‌شود.

دکتر رضا جلیل وند افزود: برای زوج‌هایی که زیر ۴۲ سال هستند، در مراجعه اول کلیه خدمات ۱۰۰ درصد رایگان است و در مراحل بعدی با تخفیف ۹۰ درصد خدمات درمانی ارائه می‌شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها