مدیرکل استاندارد اردبیل:

۶۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد در اردبیل صادر شد

مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۴ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی استان صدور و تمدید شده است.

۶۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد در اردبیل صادر شد

هاشم علایی اظهار داشت: این پروانه ها در زمینه فرآورده‌های تولیدی مصالح ساختمانی، معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلز شناسی، بسته بندی، سلولزی و واحد های خدماتی سردخانه صادر شده است.

وی اظهار کرد: در 9 ماهه نخست امسال 50 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف صادر و 14 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است.

علایی با اشاره به اینکه در همین مدت 4پروانه کاربرد نشان حد مجاز آالاینده ها برای محصولات کشاورزی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی صادر شده است، بیان کرد: قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه های استاندارد، واحدهایی که در طول اعتبار پروانه، استانداردهای تعیین شده را رعایت کنند، پروانه های کاربرد علامت استاندارد فرآورده های آنها بمدت سه سال تمدید می شود.

مدیرکل استاندارد اردبیل تصریح کرد: مردم می توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده روی کالا و خدمات به شماره پیامک10001517 از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده موارد غیراستاندارد می توانند مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها