۹۴۱ میلیارد تومان پروژه آب و برق در استان اردبیل اجرا شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت:تاکنون به ارزرش ۹۴۱ میلیارد تومان پروژه آب و برق در استان اردبیل در قالب پویش الف - ب اجرا شده است.

۹۴۱ میلیارد تومان پروژه آب و برق در استان اردبیل اجرا شد

حسین قدیمی با بیان اینکه این پویش از نیمه دوم سال ۹۸ آغاز و در قالب ۳۳ هزار میلیارد تومان با ۲۲۷ طرح کشوری اجرا می‌شود افزود: در استان اردبیل نیز در نیمه دوم سال گذشته پروژه‌های صنعت برق با ۵۰ میلیارد تومان، پروژه‌های آب منطقه‌ای با ۳۸۲ میلیارد تومان و آب و فاضلاب با ۱۸ میلیارد تومان و در مجوع ۴۵۳ میلیارد تومان در قالب پویش الف - ب اجرا شده است.

قدیمی اضافه کرد: امسال نیز ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در قالب ۲۵۰ طرح در کشور برنامه ‌ریزی و در استان هم پروژه‌های شرکت برق با اعتبار ۴۵۷ میلیارد تومان در قالب این پویش اجرایی شده است.

۹۴۱ میلیارد تومان پروژه آب و برق در استان اردبیل اجرا شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: در قالب پویش الف - ب ایران که از نیمه دوم سال گذشته شروع شده ، پروژه هایی با ۹۴۱ میلیارد تومان اعتبار در استان اردبیل در حوزه آب و برق افتتاح شده است.

فرزاد قلندری افزود: وزارت نیرو با این طرح ابتکاری در راستای تامین دو نیاز زیرساختی آب و برق تلاش می کند.

وی بیان کرد: پروژه‌های خوبی در این راستا در این حوزه آغاز شده و در صورت تکمیل تا پایان دولت بهره برداری خواهد شد.

قلندری اجرای این پروژه‌ها را موجب دلگرمی برای مردم دانست و از تلاش مدیران ، مهندسان و رسانه ها در ایجاد و انتقال دلگرمی به مردم قدردانی کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در استان در حوزه آب و خاک، این اقدامات را انقلابی در راستای توسعه دانست و گفت: این اقدامات با هدف خدمت رسانی به مردم با قوت از سوی دولت انجام می شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها