استاندار اردبیل:

اعتبارات عمرانی استان اردبیل رشد ۳ برابری یافت

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر اعتبارات عمرانی استان اردبیل رشد ۳ برابری یافته و با همکاری دستگاه قضائی در تلاش برای حل مشکلات مردمی هستیم.

اعتبارات عمرانی استان اردبیل رشد ۳ برابری یافت

اکبر بهنامجو ظهر امروز در نشست با دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه استان اردبیل اظهار داشت: در راستای حل مشکلات مردم و نیز رسیدگی به معیشت آنان درصدد هستیم اقداماتی را انجام دهیم تا مردم آن را در زندگی خود احساس کنند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب اجرای پروژه‌های عمرانی در وضعیت نامناسب اقتصادی نیز گفت: اعتبارات اختصاصی به پروژه‌های عمرانی رشد 3 برابری یافته است و در این زمینه تعاملات خوبی با دستگاه قضا داریم که در تأمین امنیت پایدار و توسعه اجرای آن اولویت اساسی است.

استاندار اردبیل ادامه داد: حل مسائل و مشکلات مشترک اقتصادی و اجتماعی با همکاری‌های مطلوبی روبه‌رو هستیم و در این زمینه اعتبارات خوبی برای تقویت زیرساخت‌ها و افزایش کیفیت پروژه‌های در حال اجرا در نظر گرفته شده و در حوزه تقویت زیرساخت‌ها 400 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

بهنامجو ادامه داد: ایجاد امنیت و آرامش مردم برای ما یک اولویت بسیار مهم و اساسی است و در این زمینه از ظرفیت دستگاه قضائی استفاده می‌شود به طوری که انتظار می‌رود در این زمینه شاهد تحولات خوبی در سطح استان باشیم.

وی اظهار کرد: بهبود وضعیت معیشتی مردم و نیز رشد اجرای پروژه‌های آبی و خاکی یکی از اولویت‌های اساسی است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود بلکه تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر به‌کار خواهیم گرفت.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در ادامه بیان کرد: در راستای حل مشکلات مردم دستگاه قضائی آماده هر گونه همکاری با بخش دولتی است و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و حل مشکلات مردمی تاکنون اقدامات خوبی در سطح استان انجام یافته است.

وی بیان کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی نگاه دستگاه قضا به سمت نگاه حمایتی سوق پیدا کرده و در این زمینه تمام تلاش ما ایجاد دلگرمی در بین مردم است تا شاید بخشی از مشکلات آنان برطرف شود و با ارائه خدمات مطلوب به مردم شاهد لبخند رضایت بر لبان آنان باشیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها