افراد متخصص در راس کارهای اجرایی کشور نیستند/ سیستم بانکی کشور یکی از ربوی‌ترین نظام‌های بانکی جهان است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی کشور ما این است که افراد متخصص و کاربلد در راس کارهای تخصصی و اجرایی کشور نیستند و افرادی که نباید در حوزه‌های تخصصی وارد شوند اجازه ورود و دخالت در این مسایل پیدا کرده‌اند.

افراد متخصص در راس کارهای اجرایی کشور نیستند/ سیستم بانکی کشور یکی از ربوی‌ترین نظام‌های بانکی جهان است

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از اردبیل، مسعود پزشکیان بعداز ظهر امروز در برنامه‌ روز دانشجو که در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: اولویت ما در جریان 88 داشتن وحدت بود که در مقطع کنونی به صلح وضعیت کشور نیز خواهد بود.

وی گفت: مطمئنا اختلاف‌نظرهایی در این خصوص وجود دارد ولی لازمه وضعیت کنونی کشور توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و دوری از تفرقه است که می‌تواند به حل بسیاری از موضوعات در کشور کمک کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وصیت‌نامه حضرت علی(ع) در خصوص وحدت و نعمتی که جامعه از وجود وحدت در آن برخوردار می‌شود، تصریح کرد: نمی‌شود مشکلات جامعه و کشور را پنهان کرد و از دید مردم دور نگه داشت بلکه باید با آنها رو به رو شد و سعی در حل آنها برآمد.

پزشکیان ادامه داد: مشکل اصلی کشور ما این است که افراد متخصص و کاربلد در راس کارهای تخصصی و اجرایی نیستند و افرادی که نباید در حوزه‌های تخصصی وارد شوند اجازه ورود و دخالت در این مسایل پیدا کرده‌اند.

وی با انتقاد از سیستم بانکی کشور اضافه کرد: سیستم بانکی کشور ما یکی از ربوی‌ترین نظام‌های بانکی در جهان است و طبق آیات قرآن و توصیه پیامبر جامعه‌‌ای که آلوده به ربا باشد هیچ قدمی رو به جلو نخواهد داشت.

نماینده مردم تبریز در مجلس بیان کرد: اگر بخواهیم صادقانه و بی‌پرده حرف بزنیم در 38 سال عمر انقلاب نتوانسته‌ایم کشور را بسازیم و تمامی اتهامات در این زمینه متوجه ما مسؤولان رده بالای کشور است.

پزشکیان افزود: متاسفانه بیشتر ما به دنبال پول مقام و شهرت هستیم و تمامی افرادی که مدعی بهتر بودن هستند در عرصه عمل نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

وی گفت: نباید با هر اظهار نظری در کشور دعوا راه بیفتد و متاسفانه باید گفت جریان‌های سیاسی و فکری در سطح جامعه کشور ما تحمل شنیدن عقاید یکدیگر را ندارند.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها