۷۷۲ اثر به کنگره شعر عاشورایی دفاع مقدس اردبیل ارائه شد

۷۷۲ اثر به کنگره شعر عاشورایی دفاع مقدس اردبیل ارائه شد

به گزارش خبرفوری از اردبیل ، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین کنگره شعر عاشورایی دفاع مقدس شمال غرب کشور در اردبیل اظهار داشت: 772 اثر به هفتمین کنگره شعر عاشورایی دفاع مقدس شمال‌غرب کشور در اردبیل ارائه شد و از این تعداد 672 اثر تحت داوری کنگره قرار گرفت که نفرات برتر انتخاب شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با اشاره به این که هفتمین کنگره شعر عاشورایی دفاع مقدس شمال غرب کشور در محورهای مرثیه، کودک و نوجوان، مناجات‌خوانی، شعر آزاد و کلاسیک برگزار شد افزود: آثارهای این کنگره از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل بودند که در پایان از شاعران برتر با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:هفتمین کنگره شعر عاشورایی دفاع مقدس شمال غرب کشور با هدف ارتقای کیفی شعر عاشورایی و ترویج فرهنگ شعر عاشورا در بین اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد و به صورت ویژه و منظم در دستور کار قرار گرفته بود که به همت دستگاه‌های اجرایی و موسسه مردمی برگزار شد.

وی تصریح کرد: فراخوان هفتمین کنگره شعر عاشورایی دفاع مقدس شمال غرب کشور از شهریور ماه ارائه شده بود که در مهر ماه آثار به دبیرخانه کنگره ارسال شد و مورد داوری قرار گفت.

در پایان مراسم از نفرات برتر کنگره شعر عاشورایی دفاع مقدس شمال غرب کشور با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد و از کتاب "صفای عشق" تالیف استاد تقائی رونمایی شد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها