بودجه استان اردبیل افزایش یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بودجه استان اردبیل در سالجاری نسبت به سال گذشته ۱۳٫۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

بودجه استان اردبیل افزایش یافت

داود شایقی، در جلسه کمیته جذب و برنامه ریزی اعتبارات پروژههای عمرانی شهرستان پارس آباد، اظهار کرد:۱۰۰۰ میلیارد اعتبار ویژه سفر ریاست جمهوری به استان امسال و سال آینده تخصیص خواهد یافت و تحرک بزرگی در جهش استان اردبیل ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: چهار بانده کردن جاده پارس آباد- سربند و پارس آباد-بیله سوار اولویت پروژههای امسال خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از سفر دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای بازدید از پروژه راه آهن اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در این سفر اتصال راه آهن اردبیل به کشورهای آسیای میانه از طریق مرز شهرستان پارس آباد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برای راه آهن اردبیل میانه بیش از ۱۵۰۰ میلیارد هزینه شده و ۱۶۰۰ میلیارد اعتبار مورد نیاز در حال تامین است و تا پایان سال۱۴۰۰ این پروژه مهم استان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار پروژه های راکد استان، خاطر نشان کرد: پایانه لجستیکی و شهرک مشترک صنعتی ایران و آذربایجان و راه آهن اردبیل به پارس آباد در ادامه راه آهن میانه اردبیل در دستور کار قرار گرفته و سند آمایش استان تدوین و سند توسعه ۱۱ شهرستان در شش ماهه آتی تکمیل و پس از تصویب به عنوان اسناد بالا دستی در اختیار فرمانداران قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها