مسابقه درگ و آوانس مک لارن به رقبا

مسابقات درگ کاملاً هیجان‌انگیز هستند و دورهمی سوپرکارها در فرودگاه ویز آلمان نیز آن را ثابت می‌کند. البته دست‌اندرکاران این دورهمی سوپر اسپورت ها تنها به نمایش آنها بسنده نکرده‌اند بلکه با آنها مسابقه داده‌اند.

مسابقه درگ و آوانس مک لارن به رقبا

ویدئوی جدید منتشر شده نشان دهنده‌ی چند درگ برگزار شده در این فرودگاه می‌باشد. ما مسابقاتی بین مک لارن 650S و چندین سوپرکار دیگر همچون مرسدس-ای ام جی GT R، لامبورگینی اوراکان، مرسدس بنز SLS AMG و… را خواهیم دید.

متأسفانه راننده‌ی پشت فرمان این هیولای بریتانیایی همیشه دیرتر حرکت خود را آغاز می‌کند. این موضوع جای شرمساری ندارد زیرا احتمالاً این کار تنها برای سرگرمی بوده و تلاشی برای رساندن 650S به محدودیت‌های خود انجام نمی‌شود اما ما نمی‌توانیم بگوییم که این تأخیر و آوانس اضافه به رقبا چقدر روی نتیجه مسابقه تأثیر دارد.

حتی با مزیت یاد شده، مرسدس SLS AMG نمی تواند با سوپرکار جدیدتر مک لارن برابری کند. البته اوراکان به آسانی پیروز می‌شود و موضوع سورپرایز کننده اینکه آئودی RS7 با فاصله‌ی نزدیکی حرکت می‌کند. موقعیت دوربین به ما اجازه نمی‌دهد برنده‌ی نهایی را ببینیم بنابراین این بخش به‌صورت یک راز باقی مانده است.

650S هم‌اکنون به عنوان نسل پیشین محصولات مک لارن در نظر گرفته می‌شود اما با این حال هنوز هم خودرویی فوق‌العاده نشان می‌دهد. با قدرت 641 اسب بخاری و گشتاور 678 نیوتون متری که از دل پیشرانه 8 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربو بیرون می‌آید، این سوپر اسپورت شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3 ثانیه‌ای دارد. خیلی بد به نظر نمی‌رسد نه؟!

منبع: پدال

1696

حجم ویدیو: 4.37M | مدت زمان ویدیو: 00:02:23 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها