شتابگیری جدیدترین مدل هایبرید پورشه کاین را ببینید

پیشرانه های هایبرید یک پل ارتباطی بین موتورهای بنزینی مورد علاقه ما و موتورهای الکتریکی آینده هستند.

شتابگیری جدیدترین مدل هایبرید پورشه کاین را ببینید

پورشه برای اینکه مشتریان را با آینده آشنا کند کاین E-Hybrid را ارائه می دهد که 462 اسب بخار قدرت دارد و ترکیبی از عملکرد، مصرف سوخت پایین و امکانات لوکس است که در یک پکیج بزرگ و گران قیمت جمع شده اند. با اینکه این خودرو مجهز به یک پیشرانه هایبرید است ولی هیچ یک از تعابیر منفی مربوط به کلمه هایبرید را ندارد. با اینکه کاین E-Hyrbid به اندازه سوپر اسپرت ها سریع نیست ولی به عنوان یک SUV بسیار سریع است.

در این فیلم شتابگیری این خودرو از حالت سکون تا سرعت 267 کیلومتر در ساعت را می بینید. کاین دو بار شتابگیری می کند زیرا به نظر می رسد بار اول مسیر مسدود می شود و نمی تواند به سرعت دلخواه خود دست یابد. رسیدن به سرعت 260 کیلومتر در ساعت در مدت زمان حدود 40 ثانیه میسر می شود.

در این فیلم کاین در مدت زمان حدود 5.0 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد که با رقم اعلامی کارخانه سازگاری دارد. 200 کیلومتر نیز اندکی بیش از 17 ثانیه قابل دسترسی است. بار دوم شتابگیری از سرعت حدود 70 کیلومتر شروع می شود و تا سرعت 267 کیلومتر ادامه می یابد. چنین سرعتی برای یک SUV بسیار شگفت انگیز است زیرا در این سرعت مقاومت هوا برای یک SUV بسیار زیاد است.

پیشرانه کاین E-Hybrid ترکیبی از یک موتور بنزینی 3.0 لیتری V6 توربوشارژ با قدرت 340 اسب بخار و یک موتور الکتریکی با قدرت 136 اسب بخار است که مجموعا 462 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند. ظرفیت مجموعه باتری این خودرو 14.1 کیلووات ساعت است. طبق برآورد پورشه برد این خودرو در حالت تمام الکتریکی 43 کیلومتر است.

مشاهده این نوع فیلم ها جذاب است زیرا توانایی های خودروها را به چالش می کشد. با اینکه نمی توان آنها را به عنوان یک معیار علمی برای سنجش دقیق عملکرد خودرو در نظر گرفت ولی حداقل می تواند ثابت کند کاین E-Hybrid یک SUV بسیار سریع است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 3.2 لیتر در 100 کیلومتر است و در هر کیلومتر 72 گرم دی اکسید کربن تولید می کند که این ارقام برای یک شاسی بلند 2.3 تنی بسیار شگفت انگیز هستند.

منبع: خودرو بانک

1696

حجم ویدیو: 3.19M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها