آیا فعالیت تاکسی های اینترنتی متوقف می شود؟

وزارت کشور با تقدیم لایحه‌ای به هیات دولت، خواستار محدودیت در فعالیت سرویس‌های حمل و نقل آنلاین از جمله اسنپ و تپسی شده است.

آیا فعالیت تاکسی های اینترنتی متوقف می شود؟

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ گفت: وزارت کشور با تقدیم لایحه‌ای به هیات دولت، خواستار محدودیت در فعالیت سرویس‌های حمل و نقل آنلاین از جمله اسنپ و تپسی شده است.
امیر ناظمی افزود: این لایحه در کمیسیون امور زیربنایی دولت امروز عصر بررسی می‌شود و محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای مخالفت با این لایحه در این جلسه شرکت می‌کند.

منبع: ایرنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    اسنپ مثل انگل از کار و تلاش و رفاه خانواده راننده های ناوگان اش تغذیه می‌کنه تا برای خودش اعتبار و سرمایه های ملیون دلاری درست کنه
    من از ابتدای تأسیس این شرکت باهاشون کار کردم واقعا متاسفم برای مردم ایران

  • ایرج
    0

    من اسنپ کار میکنم از روزی که عجله دارم حرف شده دیگر قبل از قبول سفر مسافت مسیر را با کرایه اعلامی میسنجم بعد قبول سفر میکنم چون قيمت های اعلامی هر کیلومتر گاها کمتر از 2000 تمن میوفته مگه راننده بنزین و قطعه‌ را مفت میگیره امروز چندین سفر درخواستی رو صفحه گوشیم داشتم که دقیقا همان مسیرها نزدیک به نصف قیمت چند روز قبل بودن به خاطر همون مسافر چندیت بار درخواست را تکرار کرد کسی قبول نکرد حال شاید هم مریض داشته باشن یا خارج از شهر باشن ویا شاید خانمی که باید به خونه و بچه‌هاش برسه. ایشون هم پیاده می‌مونن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها