بروز اختلالات شدید در اینترنت

در چند ساعت گذشته اختلالات شدیدی در اینترنت به وجود آمده که دسترسی بسیاری از کاربران به سرویس‌ها و پلتفرم‌های داخلی را با مشکل مواجه کرده است.

بروز اختلالات شدید در اینترنت

از بعدازظهر امروز اختلالات شدیدی در اینترنت کشور مشاهده شده و به دنبال آن، دسترسی به پلتفرم‌های داخلی، برخی وب‌سایت‌ها، سرویس‌ها، اپلیکیشن‌ها و پیام‌رسان‌های ایرانی برای برخی کاربران با مشکل مواجه شده و اتصال به این بسترها را غیرممکن کرده است.

ابرآروان علت بروز این اختلال را ناپایداری شبکه برق در منطقه پیام و مشکل سوخت‌رسانی دیتاسنتر بامداد این شرکت اعلام کرده که باعث شده اینترنت با قطعی و اختلال مواجه شود. طبق اعلام ابرآروان، این اختلال تا ساعت ۲۴ امشب، ۲۷ دی، ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این، گفته می‌شود بروز اختلال‌هایی در سایت مرکز تبادل ترافیک داده تهران دلیل دیگر بروز اختلال در اینترنت کشور و محدودیت در دسترسی به شبکه اینترنت شده است. طبق گفته مدیرعامل زیرساخت، این مرکز عصر روز گذشته (۲۶ دی) نیز با اختلال دو ساعته، از ساعت ۱۷ تا ۱۹، مواجه بوده است.

شرکت ارتباطات زیرساخت به بروز اختلال در اینترنت کشور واکنش کوتاهی نشان داد و علت را «مشکلات فنی در راستای توسعه شبکه» عنوان کرد. در متنی که در وب‌سایت این شرکت منتشر شده، آمده است: «به دلیل بروز مشکلات فنی در راستای توسعه شبکه، شاهد افت موقت کیفیت سرویس IXP خواهیم بود. از شکیبایی شما تا رفع مشکل سپاسگزاریم.»

منبع: زومیت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    واقعا توا اين مملكت چه خبره يك روزي الودگي يك روز قطع اينترنت يك روز قطع گاز سرما تابستان هم درگير قعطي برق اب

  • ناشناس
    0

    راه حل دولتمردان قطع اینترنت و تعطیلی است

  • ناشناس
    0

    گاز نداره با ذغال دارن هول میدن عصر پارینه
    سنگی

  • ناشناس
    1

    هرچقدر بتونم قرآن سوزی رو بین مردم تبلیغ خواهم کرد.قرآن یک کتاب شیطانی و تروریستی هست

  • خدا بخش
    0

    خاک توی ان سر بی مختان که اینچنین دروغ میگوئید و سر خودتان را کلاه میگذارید چون مردم این یاوه گویی ها را باور ندارند کشورهای همسایه با سرعت در حال پیشرفت و کشورما باسرعت فوق سریع در حال پسرفت

  • ناشناس
    0

    ملت ما لیاقت اینترنت هم ندارن

  • ناشناس
    0

    اینها از اینترنت وکتاب میترسند هر چه تاریک اندیش باشیم اینها به ما زور میگویند

  • ناشناس
    0

    اگر بدانی پیرمردان زیر ساختی چقدر حقوق میگیرند و در زمان قطعی ها جوانان باید جورش را بکشند جامه از تن میدرانی

  • ناشناس
    0

    ایکاش مدیران مخابرات و بویژه زیر ساخت از آن دختر شهرداری الگو برداری میکردند و میرفتند ولی نه خودشان میروند و نه قانون آنها را بیرون میکند چون از دوستان هستند و زیر ۴۰ سال سابقه رفتنی در کار نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها