تکذیب قطع سراسری اینترنت

در فضای مجازی، شایعه‌ای به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص قطع سراسری اینترنت در عصر امروز منتشر شده است که این خبر صحت نداشته و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چنین مطلبی را اعلام نکرده است.

تکذیب قطع سراسری اینترنت

از ساعاتی پیش خبری بدون منبع به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی درباره قطع سراسری اینترنت از عصر امروز منتشر شده است که پیگیری ها از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حاکی است این خبر صحت نداشته و چنین مطلبی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان نشده است.  

روز گذشته هم محمد خوانساری- رئیس سازمان فناوری اطلاعات- در یک گفت و گوی تلوزیونی اعلام کرد نیازهایی که مردم عزیز ما دارند در استفاده از خدمات الکترونیکی، چه آنهایی که مرتبط هستند با خدمات سایت‌های داخلی مانند خرید و فروش، تاکسی‌های اینترنتی، بانک‌ها، خدمات مالی، خدمات حوزه سلامت و نسخه الکترونیکی و غیره یا نیازهایی که به شکل خدمات ارتباطی با استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی، برنامه‌های کاربردی، ابزارک‌ها و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه داخلی برقرار است و مشکل خاصی نیست.

به گفته وی، نرم افزارهای کاربردی موبایلی و وبگاه‌هایی که در دامنه IR هستند، اینها بدون مشکل و بدون وقفه فعالیت خود را ادامه می‌دهند. علاوه بر این در حوزه خدمات بین‌المللی هم اینترنت بین‌الملل بدون مشکل در دسترس است؛ فقط برای بعضی از پلتفرم‌ها و سکوهای خارجی به دستور مراجع ذی‌صلاح به صورت موقت محدودیت‌هایی وضع شده است که مطابق ضوابط و مقررات، کار آنها به صورت موقت و محدود انجام می گیرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • رابی
    0

    هر چیزی که مسئولان این رژیم تکذیب کردند بدانید واقعیت دارد.همین الان اینترنت در بسیاری از شهرهای ایران به طور کامل قطع است

  • امیرعلی
    0

    شبکه ملی اطلاعات منظورتون بود که قطع نیست؟ درسته؟ ولی اینترنت قطعه. فکر کنم اشتباه چاپی بود که من اینجا اصلاح می کنم. البته اینترنت ثابت خانگی وصل هست و با اختلال ولی اینترنت همراه از ساعت 4 بعدازظهر قطع هست. این هم روشی برای نرمال سازی. با علم نمی تونید بجنگید.

  • ناشناس
    2

    از قطعی هم بدتر است چرا با مردم مظلوم ایران این چنین می کنید تاریخ همه اینها را خواهد نوشتچرا شیعه را در برابر شیعه قرار دادید به قول اقای جوادی املی معروف به زور سر نیزه که فایده ندارد

  • ناشناس
    0

    در این چند روز اخیر متأسفانه دولت جهت کنترل ناآرامی ها اینترنت موبایل را از حدود ساعت ۶ بعدازظهر تا ۰۰:۳۰ بامداد روز بعد قطع نموده است!!! خسارات بسته های اینترنتی مبلغ دار و زمان دار مشترکین را چه کسی پرداخت می کند؟!!!

  • ناشناس
    0

    هر هر هر، دروغ گفتن تو ذات شماست، نت بین الملل قطع شد😡

  • علیرضا
    0

    با ایجاد خفقان و دروغ پراکنی تا کی میتونید برین ملت بدبخت بتازید. فقط و فقط دارید بر تعداد دشمناتون اضافه میکنید که اینم از بی عقلی تونه اگه عقل درست حسابی داشتید که وضع مملکت این نبود.

  • ناشناس
    0

    خدایا توبه!!! از وقتی گوگل پلی از کار افتاده دیگ گوشی ب درد نمیخوره. اصل کار قطع شده داداش چرا الکی میگید

  • ناشناس
    0

    اخه چقدر وقیح هستید بابا الان چندروزه کل زندگی ملت رو مختل کردین .ازبس عادت کردین ظلم وستم کنید وبعد انرا تکذیب کنید که جزیی از وجود بی وجودتان شده است این کذب گوییها ..مگرمیشود با زور وخفقان وکشت وکشتار حکومت کرد .هزارانبار به شما تذکردادن ملت ولی حرص ثروت وقدرت وخونخواری بین صدای ملت وگوش وچشمانتان پرده ای تنیده که مانع میشود تا روزیکه کارازکار بگذرد .کل ملت برعلیه ظلم وستم برخاسته اند ولی نمیدانم چگونه است دنیا میبیند ولی شما نه .خون ملت ایران با خون مردم لبنان چه فرقی دارد که کشته های انهارا میبینید ولی مردم خودمانرانه .عادت کردین به جنایت واین جزیی از ذاتتونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها