هکرها در یک سال گذشته چه کرده‌اند؟

حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت در ایران باعث شد اکثر پمپ بنزین های کشور به تعطیلی کشیده شود.

هکرها در یک سال گذشته چه کرده‌اند؟

حملات سایبری به اتفاقی پر حجم و رزمره در دنیا تبدیل شده و آمریکا و رژیم صهیونیستی هر چند پیشگام برخی از خرابکاری ها و حملات سایبری بوده اند، اما از ضربات متقابل در امان نمانده اند.

در این ویدئو نگاهی داریم به بزرگترین حملات سایبری که طی یک سال گذشته انجام شده‌اند.

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 9.09M | مدت زمان ویدیو: 00:02:53 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    چرند نوشتی سرویسهای آمریکا و اسرائیل نیازی به هیچ نرم افزار و سخت افزاری ندارند علتش این است که هسته های سخت افزاری و نرم افزای همگی ساخت خودش است و دسترسی به آنها را برای خودشان محفوظ نگاه داشته اند .

  • سردار الاغ
    0

    باید مدیران پدافند غیرعامل کشور همگی اعدام شوند، چون مشتی پاسدار بی عرضه اند که دارند حقوق های نجومی یامفت میگیرند و هیچ کاری ازشان ساخته نیست

    نظرات شما -
    • کوک
      0

      منازل سازمانی( رایگان)، حقوق بالای ۱۰ تومن، ثبت نام در تعاونی مسکن در بهترین نقاط شهر مثلا تهران( دریاچه منطقه ۲۲) با وام ۲ درصد( کارمزد ) بدون استرس بعد از ۳ سال ( حداکثر) صاحب ۱۴۰ متر آپارتمآن! اکثرشون در شهر حداقل یک باب آپارتمان بنام خواهر یا برادر که لو نروند .خونه سازمانیو ازشون بگیرند.اکثرا شغل دوم دارند( به والله قسم نمونشو دمه دستم دارم) ...........و از سرویس ( ایاب و ذهاب) ونهار سربازها نمیگذرند و افسر مملکت به من گفت ناهار زرشک.......بود امّا سس نزاشته بودن یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حداد
    0

    اقاااااا... هکر یعنی چی ، یکی معادل فارسی شو بگه !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها