فیلم/ تجربه وحشتناک یک مرد شجاع در معدنی مخروبه

فیلم/ تجربه وحشتناک یک مرد شجاع در معدنی مخروبه

زمانی که مرد وارد معدن مخروبه شد صدایی گوش خراش را شنید. در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تجربه وحشتناک یک مرد شجاع در بازدید از یک معدن طلای مخروبه را به تصویر می کشد. در این ویدئو به محض ورود این مرد به داخل این تونل صداهای عجیبی مانند صدای زمزمه اشباح شنید که باعث ترس و وحشت وی شد. او در حالی که با تلفن همراهش فیلم می گیرد می گوید: " این صدای چیه، باد؟ من مطمئن نیستم، تو این صداها رو می شنوی؟

هنگامی که این مرد می ایستد، صداها نیز قطع می شوند اما به محض اینکه وی به حرکتش ادامه می دهد این صداها با شدت بیشتری به گوش می رسند. وی در ادامه می گوید: " واقعا نمی دونم این صدای چیه، اصلا شبیه صدای باد نیست_ این دیوانه کننده است. نمی دونم انگار صدای یه پرنده یا صدای مارها است."

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی با غیر واقعی دانستن این صداها نوشت: " این ویدئو ساختگی است." همچنین یکی دیگر از کاربران این صداها را ارواح کارگرانی دانست که پیشتر در حادثه ریزش این معدن کشته شده اند. گفتنی است این معدن طلای مخروبه که دارای قدمتی 150 ساله است در اعماق یکی از جنگل های استرالیا واقع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

حجم ویدیو: 5.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها