تمدید رایگان شدن مترو و اتوبوس تا ۲۷ اردیبهشت
شهردار تهران از تمدید رایگان شدن بلیت مترو و اتوبوس تا یکشنبه ۲۷ اردیبهشت خبر داد.
علیرضا زاکانی با اشاره به تمدید بلیت رایگان مترو گفت: ناظر به رایگان کردن مترو و بی آر تی در هفته گذشته طرح یک ماهه رایگان بودن مترو را به شورا دادیم اما شورا یک هفته آن را پذیرفت؛ اکنون نیز علاقهمند بودیم باز هم تمدید شود و بر این اساس تا یکشنبه آینده این رایگان بودن را ادامه میدهیم تا شورا پس از آن در این خصوص تصمیم بگیرد.
وی تأکید کرد: ما علاقه مند هستیم رایگان بودن مترو تا پایان جنگ ادامه پیدا کند.
اتوبوس را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند
با رایگان شدن مترو گرانیها حل نمی شود
والا من امروز اتوبوس سوار شدم ده تومن کرایه دادم... مطمئنین اتوبوسم رایگانه؟!