تمدید رایگان شدن مترو و اتوبوس تا ۲۷ اردیبهشت

شهردار تهران از تمدید رایگان شدن بلیت مترو و اتوبوس تا یکشنبه ۲۷ اردیبهشت خبر داد.

تمدید رایگان شدن مترو و اتوبوس تا ۲۷ اردیبهشت

علیرضا زاکانی با اشاره به تمدید بلیت رایگان مترو گفت: ناظر به رایگان کردن مترو و بی آر تی در هفته گذشته طرح یک ماهه رایگان بودن مترو را به شورا دادیم اما شورا یک هفته آن را پذیرفت؛ اکنون نیز علاقه‌مند بودیم باز هم تمدید شود و بر این اساس تا یکشنبه آینده این رایگان بودن را ادامه می‌دهیم تا شورا پس از آن در این خصوص تصمیم بگیرد.

وی تأکید کرد: ما علاقه مند هستیم رایگان بودن مترو تا پایان جنگ ادامه پیدا کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس

    اتوبوس را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند

  • ناشناس

    با رایگان شدن مترو گرانیها حل نمی شود

  • جان ویک

    والا من امروز اتوبوس سوار شدم ده تومن کرایه دادم... مطمئنین اتوبوسم رایگانه؟!