سازمان سنجش اعلام کرد:

شرط ثبت نام کنکوری های ۱۴۰۲ در ثبت نام مجدد

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام اموزش کشور گفت: داوطلبانی که مایل باشند از نمره آزمون سراسری ۱۴۰۲ برای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۳ استفاده کنند، باید در یکی از دو نوبت آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت نام کرده باشند.

شرط ثبت نام کنکوری های ۱۴۰۲ در ثبت نام مجدد

علیرضا کریمیان اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون سراسری به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد. نوبت دوم آزمون سراسری در صبح و بعدازظهر روز ۲۱ تیر و در صبح روز ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از همین رو به دنبال درخواست مکرر داوطلبانی که تا تاریخ تعیین شده (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار و به منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان ترتیبی اتخاذ شده که صرفاً در روزهای یکشنبه ۶ خرداد و امروز دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ بتوانند نسبت به ثبت‌نام با تأخیر اقدام کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام اموزش کشور تاکید کرد: تا کنون بیش از ۱۲ هزار نفر نسبت به ثبت نام با تاخیر در نوبت دوم آزمون سراسری سال۱۴۰۳اقدام کرده اند، امشب مهلت ثبت نام با تاخیر اقدام کردند.

وی یادآور شد: این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

مشاور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام اموزش کشور گفت: داوطلبانی که مایل باشند از نمره آزمون سراسری ۱۴۰۲ برای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۳ استفاده کنند، باید در یکی از دو نوبت آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت نام کرده باشند.

کریمیان تاکید کرد: ضمناً داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، در این مرحله به هیچ عنوان امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها