زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم

شهردار تهران ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم

علیرضا زاکانی در حاشیه نشست دولت با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی عفتی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کارهایی دارد انجام می‌شود ولی علی القاعده این تلاش باید مضاعف شود.

زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

گفتنی است براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایفی بر عهده دستگاه در رابطه با موضوع عفاف و حجاب قرار داده شده است.طی سال‌های گذشته عدم توجه کافی دستگاه‌ها به این مصوبه موجب شد تا رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت کشور مسئولیت دهد تا پیگیری‌های لازم برای انجام وظایف دستگاه‌ها صورت گیرد.وزارت کشور نیز قرارگاهی در این موضوع تشکیل داده که شهردار تهران نیز عضو این قرارگاه است

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    مردک!تو مثلا شهردار تهرانی!باید اولویت اول و آخرت اوضاع شهر باشد!یا خیلی بیکاری یا چیزی از شهرداری نمی دانی و یا هر دو که چنین پیشنهای می دهی!

  • Shahram
    1

    شما بیل زنی ، یه بیل به ....
    شهرداری که کارنامه درخشانی دارید . تشریف بیارید شما هم فیلم بگیر!!!

  • ناشناس
    1

    مردم هم در مورد مادر شما کاملا آماده هستن

  • TN
    1

    مردک فقط پلیس و قوه قضائیه باید آمادگی کامل داشته باشن برای جلوگیری از باند بازی و اختلاس و هزار و یک کثافتکاری تو

  • ناشناس
    1

    سلام و خسته نباشد ب شما و نیروهای گشت ارشاد و همه ی حامیان حجاب
    از شما درخواست دارم ک همینگونه جلوی این بدحجابان بایستید و کشور رو از وجود این ننگ ها پاک کنید و امیدوارم اون مسئولانی ک از این بدحجابا حمایت میکنن با ی خداحافظی از مقامشون ما رو خوشحال کنن.
    تشکر و سپاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها