رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد

کشف ۳۰۰۰ قلم تجهیزات ماهواره‌ای قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰۰ قلم انواع تجهیزات ماهواره‌ای قاچاق به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

کشف ۳۰۰۰ قلم تجهیزات ماهواره‌ای قاچاق در تهران

 سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه متوجه شدند که چندین دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان‌های غربی کشور وارد یک گاوداری در محدوده قلعه نو شده و آماده تخلیه بار قاچاق هستند. 

وی با بیان اینکه این خودروها توسط ماموران متوقف شدند، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که این خودروها اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها کرده و تحت پوشش اقدام به حمل مقادیری کالا از شهرستان‌های غربی به مقصد تهران کرده‌اند. در همین راستا نیز خودروها مورد بازرسی قرار گرفته و در جریان آن تعداد ۱۱۲۲ دستگاه گیرنده، ۲۰۰۰ عدد سوئیچر، ۶۹۱ عدد پایه و ... را کشف و ضبط کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند، گفت: در همین راستا نیز پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه متهمان دستگیر شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی هم در خصوص این پرونده در حال انجام است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها