فراخوان مشمولان متولد سال ۱۳۸۵ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای همه مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵ را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود فرا خواند.

فراخوان مشمولان متولد سال ۱۳۸۵ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵ باید مطابق قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومیف وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌ها، عدم صدور پروانه کسب و مواردی از این دست مواجه خواهند شد.

طبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا ۳ ماه باشد، ۹۰ روز و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از ۳ ماه باشد تا ۱۸۰ روز اضافه خدمت خواهند داشت.

مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یک سال است، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری محسوب شده و به مراجعه صالح قضائی معرفی می شوند.

در این اطلاعیه آمده است: این دسته از مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا به نشانی http://www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اول فرزندان روحانیان ومسعولان خودشان را معرفی کنند بعد مردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها