واکنش تند زاکانی به شایعه ازدواج مجددش؛ دستگاه‌های امنیتی چرا جلوی آنها را نمی‌گیرند؟

شهردار تهران گفت: برخی افراد در رسانه‌ها و فضای مجازی برای من زن گرفتند و طلاق دادند، خجالت هم نمی‌کشند.

واکنش تند زاکانی به شایعه ازدواج مجددش؛ دستگاه‌های امنیتی چرا جلوی آنها را نمی‌گیرند؟

علیرضا زاکانی صبح امروز (یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲) در دویست و هشتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۳ مدیریت شهری پایتخت ضمن انتقاد از شایعه‌های مطرح‌شده درباره ازدواج مجدد خود، گفت: برخی افراد در رسانه‌ها و فضای مجازی برای من زن گرفتند و طلاق دادند، خجالت هم نمی‌کشند. دستگاه‌های امنیتی چرا جلوی آنها را نمی‌گیرند؟

وی افزود: نمی‌گوییم معصوم هستیم، ولی برخی افراد می‌خواهند مدیریت شهری زمین بخورد که ما مانع آنها می‌شویم. باید دست به دست هم بدهیم تا جلوی سیاه‌پراکنی‌هایی که دیگران علیه شورا و شهرداری انجام می‌دهند، بایستیم.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: یک نفر در ابتدای حضور ما در مدیریت شهری، به ما گفت اداره شهر کاری ندارد و ما دو سال شهر را رها کردیم و به خودی خود پیش رفت. سوال ما این است که کجا رفت؟ مدیریت شهری آسیب‌شناسی‌هایی درخصوص عدم وجود نگاه جامع به تهران انجام داد. مقام معظم رهبری نگاه جامع و همچنین نگاه به روح و جسم دارد، اما مدیریت شهری گذشته نداشته است.

زاکانی با بیان این که برنامه چهارم توسعه فوق‌العاده‌ای برای شهر تهران پیش رو است، یادآور شد: نگاه بخشی و کاریکاتوری به شهر نباید وجود داشته باشد، بلکه باید به تمام بخش‌های آن توجه کرد. باید همچون طبیبی کل این پیکره را واحد نگاه کرد و موضوعات امنیتی، ایمنی، فرهنگی و تفریحی شهر را با هم دید.

وی با اشاره به مبارزه با فساد نورچشمی‌ها، خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم با کار خود، مباحثی را که مطرح می کنند به زمین بزنیم. در مقطعی رقیب‌انگاری بی‌ربط دولت و شهرداری وجود داشت و امروز این موضوع وجود ندارد و بنده امروز اعلام می‌کنم که بزرگترین حامی ما آقای رئیسی است و دولت در موفقیت ما شریک است.

دولت قبل شهردار هم جناح خود را به هیات دولت راه نداد

زاکانی با بیان اینکه دولت قبل تحمل نکرد شهردار را که از جنس و جناح خودشان بود به هیات دولت راه دهد، گفت: اختلافات سلایق وجود دارد، اما باید این فهم وجود داشته باشد که بر سر مصلحت انقلاب باهم دعوا نکنیم.

تاکید شهر در بر فسادستیزی و مبارزه بی‌امان با بی‌عدالتی

زاکانی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد تحول در کالبد شهر تهران گفت: ما می‌توانیم نوسازی شهر را دنبال کنیم. هدف ما نوسازی شهر است. ما اصرار داریم به‌سرعت خطوط مترو را تکمیل کنیم و خطوطی که قرار بود سال ۱۴۲۰ تکمیل شود تا پایان سال ۱۴۱۰ به اتمام خواهد رسید. ما علاقمند به توسعه حمل‌ونقل ریلی و تراموا هستیم و می‌خواهیم منطقه الگویی را که در منطقه ۱۹ در نظر گرفته‌ایم، با هویت معماری ایرانی - اسلامی ایجاد شود.

شهردار تهران تهران ادامه داد: تحول در سبک زندگی یکی دیگر از تحول‌های مد نظر مدیریت شهری است. مهم این است که منطق درستی داشته باشیم و مسئولیت درستی برعهده بگیریم و به دیگران کمک کنیم وظایف خود را انجام دهند. فسادستیزی و مبارزه بی‌امان با بی‌عدالتی را در دستور کار قرار دادیم و با این نگاه مدیریت خود را در قالب‌های مشارکتی از جمله با اجرای طرح «من شهردارم» دیده‌ام.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    1

    بیچاره دولت قبل،،هر چ ناکارمدی دولتها ب دولت قبل برمیگرده😅😅😅😅😅

  • مهدی کریمی
    0

    عدالت چند بخشه

  • ناشناس
    0

    مدیرکه نباشه ناظرنیست

  • ناشناس
    0

    وای بر مردمی که افکار مسئولیتش چنین چیزها باشد!!!!
    خود کرده را تدبیری نیست.

  • خدا
    0

    من که میشناسمت

  • ناشناس
    1

    واقعاکلمهخجالت پیش توکم میاره

  • زشت
    1

    خوبه دولت قبلی وجود داره که تقصیر و مشکلات بیفته گردنش بعدشم ازدواج متعدد که از نظر شما ایرادی نداره فرزند اوری هم داره

  • ناشناس
    1

    راست میگه یه زن بیشتر نداره بجز این یه چیز که داره در کل آدم بی همه چیزی است....

  • ناشناس
    2

    سیاه نمایی بد است،......آیا سفید نمایی الکی خوب است؟؟؟؟؟مردم باید سیاه و سفید هر کاری را تشخیص دهند نه سخنرانی و شعارهای شما،تو که پاداش نامزد یدکی در انتصابات را گرفتی ،دیگه این همه تعریف و تمجید برا چی است؟می ترسی از کرسی ریاست پایین بیایی؟؟

  • بهلول
    1

    ميخواهى شيرينى ندى چراتكذيب ميكنى

  • ناشناس
    1

    زمین و زمانو به هم بافتی ولی نگفتی که راسته یا نه

  • ناشناس
    0

    اقايان فقط دنبال زن گرفتن هستند ،نماينده كه نيستند

  • ناشناس
    0

    مطمین باش کاسه ای زیر نیم کاسه داری شلوغ برو خودتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها