توضیحات مدیرکل آموزش و پرورش کرمان درباره تعطیلی و تاخیر امتحانات

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات داخلی نوبت اول تمام مدارس استان با یک هفته تأخیر برگزار می‌شود، اما کلاس‌های درس به صورت حضوری دایر خواهد بود و مدارس تعطیل نیستند.

توضیحات مدیرکل آموزش و پرورش کرمان درباره تعطیلی و تاخیر امتحانات

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی این اداره کل، رضا رضایی روز چهارشنبه با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان عزیز به ویژه دانش آموزان مظلوم این حادثه تروریستی افزود: به دلیل وقوع این حادثه امتحانات داخلی نوبت اول تمامی مدارس استان با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: آموزش به صورت حضوری در تمامی مدارس استان کرمان در جریان و کلاس‌های درس به صورت حضوری دایر است.

رضایی افزود: از آنجا که امتحانات پایه دوازدهم نهایی است و به صورت کشوری برگزار می‌شوند، این امتحانات طبق برنامه برگزار خواهند شد.

۲ انفجار تروریستی عصر چهارشنبه در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد که ۸۴ شهید و ۲۸۴ زخمی داشت و تا ظهر امروز ۱۸۰ مجروح در بیمارستان‌ها تحت درمان و بستری هستند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    شما خیلی اشتباه کردی مدارس کرمان رو تعطیل کردین و امتحانات لغو شد مادرا خیالشون راحت شد با بچه هاشون رفتند مراسم . مگه سال‌های قبل مراسم نگرفتن و عزاداری نکردن این چه فکری بود که تعداد زیادی دانش آموز کشته شدن الان معلم حیرون درسها عقب افتاده دانش آموز سر در گم هر روز یه برنامه میدین کنکوریا زمانشون از دست رفته چقدر تصمیم اشتباه می گیرین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها