کاهش مبتلایان و بستری های کرونا در کشور طی هفته گذشته

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی هفته گذشته (یکشنبه ۲۶ آذر تا شنبه ۲ دی ماه) ۱۳۲ مبتلای جدید به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۰ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

کاهش مبتلایان و بستری های کرونا در کشور طی هفته گذشته

از یکشنبه هفته گذشته تا امروز ۲ دی ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۸ نفر آنها بستری شدند.

تعداد بیماران شناسایی شده در هفته چهارم آذرماه، ۱۷۸ نفر و تعداد بستری ها نیز ۱۲۳ نفر بود که در طول هفته گذشته، ۴۶ مبتلا کمتر شناسایی و ۴۵ نفر کمتر بستری شده‌اند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۲۹۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۷ روز گذشته (یکشنبه ۲۶ آذر تا شنبه ۲ دی ماه)، ۱۰ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۷۵۱ نفر رسید.  

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۵۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۸ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۵۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۵۷۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۷۷۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۶۲۹ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۹۷۳ دُز رسید.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اینها همه از برکات آلودگی هوا است. که هم می تواند میکروبها را بکشد (چه در محیط خارج و چه در داخل ریه های پر دود) و هم مملکت را تعطیل می کند.

  • مهدی
    0

    عامووووووووود کرونا کوجو بید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها