نصب آنتی ویروس ایرانی روی گوشی‌های تلفن همراه الزامی می‌شود؟

محصولات بومی جدید پلیس فتا با حضور جانشین فرمانده کل انتظامی کشور رونمایی شد.

نصب آنتی ویروس ایرانی روی گوشی‌های تلفن همراه الزامی می‌شود؟

 سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در همایش روسای پلیس فتا استان ها و حوزه های مرکزی گفت: شما برادران مجاهد در سنگر پلیس فتا با دانش بالا و قدرت تجزیه و تحلیل درست از شرایط به خوبی توانسته اید در امورات مربوط به خود علاوه بر فضای حقیقی بر فضای مجازی نیز کنترل و تسلط داشته باشید؛ بحمدالله تاکنون نیز اقدامات خوبی در کنترل و رصد فضای مجازی صورت گرفته اما نیازمند اقدامات جدی تر و مستمر هستید.

وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف ذاتی مجموعه عظیم انتظامی کشور حفاظت و پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: این لباس مقدسی که بر تن داریم وظایف ما را سنگین تر کرده و فرماندهی انتظامی کشور به عنوان یک سازمان مردم محور و مقدس نقش پررنگی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای والای انقلاب اسلامی یک توفیق الهی است که نصیب ما شده و ما نیز بایستی این توفیق را ارج نهیم.

این مقام ارشد انتظامی به جایگاه پلیس فتا در کشور اشاره کرد و گفت: پلیس فتا یکی از مجموعه هایی است که خدمات دو چندانی را به مردم ارائه می دهد و به واسطه انجام این وظایف محوله می توان گفت که نقش پلیس فتا در امنیت و آرامش مردم بی بدیل است و بر اساس گزارش هایی که در این همایش ارائه شد می توان گفت که در موضوعات مختلف رشد داشته اید.

وی در ادامه تاکید کرد: آنچه که دارای اهمیت است این است که بتوانید قدرت پیش بینی و اشراف اطلاعاتی خود را بالا ببرید و هرگز در این مهم دچار روزمرگی نشوید بعد از بالابردن قدرت پیش بینی، پیشگیری از اهمیت دوچندانی برخوردار است در واقع در حوزه مقابله لحظه ای به حریف برای پیشبرد اهدافش اجازه ندهید و آن را منهدم کنید.

توسعه همتاپروری در سازمان، گسترش روابط دیپلماسی در راستای ارتقاء تعاملات و تبادل تجربیات جدید، ارتباط با مراکز آموزشی درون و برون سازمانی، بهره بردن از ظرفیت نخبگان در چارچوب فرهنگ سازمانی، آگاه سازی خانواده ها از تهدیدات فضای مجازی و ... از دیگر مواردی بود که جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به آن ها اشاره کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه این همایش به رونمایی از چند محصول بومی جدید در پلیس فتا اشاره کرد و گفت: رونمایی از این محصولات یک خدمت رسانی مضاعف به مردم است و جای تقدیر، تشکر و تبریک دارد و نشان دهنده این است که همانطور پلیس در فضای حقیقی خدمت رسان و تکیه گاه مردم است در فضای مجازی نیز برای خدمت رسانی دغدغه مند و به دنبال آرامش مردم است.

وی با تاکید بر اینکه این سامانه هایی که امروز رونمایی شد امنیت و آرامش مردم را ارتقاء می دهد، تصریح کرد: سامانه فارز که امروز رونمایی شد آنتی ویروس ایرانی (پویشگر امنیتی) است که هر اپلیکیشن موبایلی را می تواند بررسی و مخرب بودن و یا نبودن آن را اعلام کند در واقع این سامانه می تواند بیش از ۶۰ درصد از بدافزارها را در فضای مجازی شناسایی کند.

سردار رضایی ادامه داد: پیشنهاد استفاده از سامانه فارز از سوی پلیس به شورای عالی فضای مجازی داده شده تا این شورا استفاده از آن را الزامی کند که به دنبال آن شاهد کاهش نصب بدافزارها بر روی تلفن های همراه باشیم.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: علی رغم محدودیت هایی که در برخی از حوزه ها وجود دارد جوانان غیور و جان برکف انتظامی توانسته اند افتخارات زیادی را به دست آوردند به طوریکه امروز پلیس فتا با بهره بردن از تمامی ظرفیت ها از جمله نخبگان درون و برون سازمانی یک پلیس، مقتدر، متخصص و زبانزد است.

آغاز چهارمین مرحله پویش کودکان سایبری و رونمایی از میز بومی سازی شده فارنزیک، سامانه فارز (سامانه پویشگر امنیتی) از دیگر برنامه‌های امروز بود که امروز در حاشیه همایش روسای پلیس فتا استان ها و حوزه های مرکزی و با حضور و سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا برگزار شد.

همچنین امروز ۱۳ جلد کتاب صوتی برای کودکان رونمایی شد و در حاشیه این همایش برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت، اراذل و اوباش و افرادی که به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت و آرامش مردم هستند و مقابله با خودروهای شوتی نیز از دیگر مواردی بود که مطرح شد.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    بیجا کردین عمرا بد افزارهای شما را نصب کنیم

  • رابی
    0

    باز چه خوابی برای این ملت دیده اید؟

  • ناشناس
    0

    ا ه انتی ویروس تو گفتی وما باور کردیم .

  • ناشناس
    0

    آها فقط شناسایی میکنه!!! راستی مدیر عامل سروش بالاخره آزاد شد از زندان؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها