ماجرای توقف ۱۳۰ خودرو در یک شب چه بود؟

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در طرح برخورد با تخلفات شبانه ۱۳۰ دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل شد.

ماجرای توقف ۱۳۰ خودرو در یک شب چه بود؟

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص آمار طرح برخورد با تخلفات شبانه در پایتخت توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: در طرح برخورد با تخلفات شبانه در پایتخت شب گذشته همکاران ما ۱۰ هزار و ۷۴۰ برگ اعمال قانون صادر کرده‌اند که از این آمار ۲۷۳۰ مورد فقط مربوط به اعمال قانون خودرو‌های حادثه ساز بوده است. همچنین ۱۳۰ دستگاه خودرو نیز به پارکینگ منتقل شده که این خودرو‌ها واقعاً رانندگانی پرخطر داشتند و پلیس به خاطر تأمین امنیت تردد و حفظ جان آن‌ها و دیگر رانندگان از ادامه حرکت آنان جلوگیری کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: پلیس با تخلفات شبانه در پایتخت که شامل تخلفاتی، چون لایی کشی و حرکات مخاطره آمیز و سبقت و سرعت‌های غیر مجاز، تخلفات خودرو‌های سنگین و نقص فنی در سیستم روشنایی است به جد برخورد می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگانی هستند که حرکات مخاطره آمیز و حرکات نمایشی انجام می‌دهند و باعث تغییر مسیر خودرو‌هایی می‌شوند که در مسیر و لاین اصلی خود در حال حرکت هستند و باعث ایجاد حوادث جبران ناپذیری برای آنان می‌شوند و حادثه‌ای دردناک را رقم می‌زنند.

وی گفت: در طرح برخورد با تخلفات شبانه و تخلفات حادثه ساز همکاران بنده با این تخلفات در جهت ایجاد امنیت و آرامش رانندگان برخورد خواهند کرد تا بتوانیم معابر ایمنی را برای تردد شهروندان مهیا و فراهم کنیم.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رابی
    0

    فقط برای یک شب قانون اجرا شد.بعد از اون همه چیز بر می گرده جای خودش.
    در بلاد کفار اگر یک راننده ای حتی یک پیک مشروب زده باشه و مست نیز نباشد در صورت بازداشت توسط پلیس به غیر از جریمه نقدی و ظبط گواهینامه میبایست برود زندان و مدتی آب خنک بنوشد.
    در ایران طرف یک بطر عرق سگی با الکل بالای ۵۰ درصد سر کشیده ،یا حسابی نشسته شیشه و کراک کشیده آنوقت می‌شینه پشت فرمان و وسط خیابان تک چرخ میزنه.
    الحمدالله اکثر راننده های خودروهای سنگین نیز تریاکی هستند و با تخمه آفتابگردان که هیچ با تخمه خربزه هم از حالت نئشگی و خواب آلودگی خارج نمی شوند.
    مملکت نیست.دیوانه خانه است.

  • ناشناس
    0

    این برخورداتون جای تشکر دارد که 4تا بچه ....جون ومال مردما بخطر نیندازند .

  • ایرانی
    0

    وضعیت رانندگی در تهران و مخصوصا شهرستان ها علی الخصوص شمال کشو ر بسیار افتضاح هست . برخی از رانندگان فکر میکنن پشت دستگاه بازی کامپیوتری نشتن و دارن بازی میکنن امیدوارم پلیس برخوردهاشو وسیع تر کنه و خواهشا کیلویی گواهینامه صادر نشه .حضور پلیس در سطح شهر و جاده ها بسیار ضعیف هست فقط دنبال سرعت غیر مجاز هستن . خودرویی که سبقت بی جا و حرکات مارپیچ انجام میده در هر ساعت شبانه روز باید به پارکینگ منتقل بشه و حداقل یکماه توقیف بشه و جریمه سنگین بشه و گواهینامه توقیف بشه . واقعا گواهینامه در ایران خیلی بی ارزشه برعکس تمام دنیا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آره واقعا رانندگی توی شمال وحشتناکه.
      مخصوصا گرگان و اطرافش. همه انگار کورس گذاشتن.

      ولی راننده ها توی کیش عالی ان. خیلی آرامش دارن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها