2 استاد از دانشگاه فردوسی اخراج شدند

در ادامه موج «تعلیق» و «اخراج» استادان دانشگاه، مهشید گوهری استاد ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد با انتشار متنی از قطع همکاری ناگهانی دانشگاه بدون هیچگونه اطلاع رسانی قبلی، خبر داد.

2 استاد از دانشگاه فردوسی اخراج شدند

مهشید گوهری کاخکی، دکترای ادبیات و مدرس این رشته در دانشگاه فردوسی مشهد است و پیشتر از او چند کتاب از جمله «پایداری هویت ایرانی زیر سیطره مغول» منتشر شده بود. مرسده اسلامی نیز دانش‌آموخته دکترای ادبیات و مدرس این رشته در دانشگاه فردوسی مشهد است.

این دو استاد دانشگاه روز یک‌شنبه ۲۳ مهر ماه با انتشار متن مشترکی که در صفحه اینستاگرام مهشید گوهری کاخکی منتشر شد، نوشتند: «هنوز نخستین گام‌ها را برای رفتن به کلاس درس برنداشته بودیم، هنوز فرصت افروختن شعله آگاهی و خرد را نیافته بودیم که دوباره خبر قطع همکاری آمد.»

photo_2023-10-16_11-07-01

photo_2023-10-16_11-07-01 (2)

منبع: اسکان نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    1

    به نظرت ،،،ما از مردم فلسطين بهتر هستيم

  • رابی
    2

    استاد می خواهیم چکار.اینقدر شیخ زیکزاکی در آفریقا و چلقوز آباد داریم که بیاریم جای اونها و یک روزه بهشون مدرک دکترا بدیم.ساندیس خور داخلی هم کم نداریم.

  • ناشناس
    1

    بیسوادان پشت کوهی جای شما را می گیرند غصه نخور

  • ناشناس
    1

    احسنت . دو استاد از افغانی ها یا طالبان برای کرسی دانشگاه استفاده کنید.

  • کاظم
    1

    مدرسین حق التدریس در دانشگاه ها هیچگونه ارتباط استخدامی با دانشگاه ندارند که اگر روزی قطع همکاری شدند بگوییم اخراج شدند. واژه اخراج در مورد اعضای هیات علمی که استخدام دانشگاه هستند معنی پیدا میکند.

  • ناشناس
    0

    دو نفر حوزوی جایگزین کنید ،،،، اصلا کل آموزش و پرورش را به حوزه تبدیل کنید اسلام و حکومت اسلامی چه نیازی به فیزیک و ریاضی و شیمی و غیره داره ؟؟

  • ناشناس
    0

    زیکزاکی را یذارید جاشون

  • ناشناس
    1

    چرا چرند به هم می بافی؟
    شما تفاوت استاد دانشگاه و مدرس حق التدریس را نمی‌دانید؟
    اصلا مگر مدرس حق التدریس استخدام است که بخواهد اخراج شود؟
    طبق قانون جدید دانشگاه به خاطر حفظ استانداردهای علمی مدرسین حق التدریس نمی تواند بیش از چهار ترم پیاپی در دانشگاه تدریس کنند و بعد از آن بهشون درس نمی‌دن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها