سرویس مدرسه تپسی داد والدین را در توییتر درآورد!

امید محدث در رشته توییتی از تجربه ناگوار استفاده از سرویس مدرسه تپسی خبر داد که بازدید بی‌سابقه‌ای در ایکس داشته‌است.

سرویس مدرسه تپسی داد والدین را در توییتر درآورد!

بخش‌هایی از این رشته توییت در ادامه آمده‌است:« حدودا از ابتدای شهریور ماه تپسی اعلام کرد سرویسی را راه اندازی کرده است که می تواند جایگزین فرایند سنتی سرویس مدارس شود. ‌سرویس تپسی از سرویس های مدارس ارزان تر هست و مزایایی دارد که سیستم سنتی سرویس مدارس ندارد.

5922219

برای پیش ثبت نام ابتدا ۵۰۰ هزار تومان باید واریز میکردیم.من وجه پیش ثبت نام را واریز و ساعت رفت از منزل و بازگشت از مدرسه را وارد کردم. ‌بعد از مدتی تپسی اعلام کرد برای ثبت نام نهایی تا ۲۶ شهریور فرصت هست تا مبلغ الباقی را واریز کنید و هی مسیج میزد که ثبت نام را نهایی کنید. ‌چیزی حدود ۱۱ میلیون تومان.

‌مبلغ الباقی را هم با هر مشقت و سختی ای بود واریز کردیم. ‌روز چهارشنبه مورخ ۲۹ شهریور ساعت ۱۹:۱۵ طی مسیجی اعلام کرد که در حال یافتن بهترین راننده هستیم و جزییات سرویس مدرسه تا دوم مهر به اطلاع شما خواهد رسید.

روز یکشنبه دوم مهر ساعت ۲۰:۲۵ در حالی که فردا صبح مدارس به طور رسمی باز میشدند ، تپسی طی مسیجی اعلام کرد : ما برای اختصاص راننده به مسیر شما نیاز به وقت بیشتری داریم و تا ده مهر به ما فرصت بدید و از این کد تخفیف استفاده کنید که تپسی استفاده کنید برای رفتن به مدرسه.

شب قبل از باز شدن مدارس دست والدین را در پوست گردو گذاشت. ‌پس از این مسیج بارها با پشتیبانی تپسی تماس کرفتم که متاسفانه پشتیبانی کامل از کار افتاده بود و بعد از اتصال هر بار شماره های داخلی که تلفن گویا اعلام میکرد را میزدید میگفت شماره اعلام شده صحیح نیست و تلفن قطع میشد.

‌در توییتر اعلام کردم ایا کسی به مدیران تپسی دسترسی دارد؟ یکی از دوستان خانم عرب از مدیران تپسی را معرفی کردند. در دایرکت موضوع را توضیح دادم. ایشون هم گفتند مرکز پیام مشکل فنی دارد و نگرانی من را درک می کنند و ایشالا موضوع به زودی حل میشود.

در تاریخ ۴ مهرسه شنبه ساعت ۲۰:۱۹ دقیقه تپسی طس مسیجی اعلام کرد که راننده مسیر رفت تعیین شده و فردا اولین سفر انجام میشود و جهت هماهنگی بیشتر با راننده تماس بگیرید. ‌بلافاصله با راننده تماس گرفتم تا هماهنگی های لازم جهت ساعت حضور جلوی در و باقی هماهنگی ها را انجام دهم.

‌راننده گفت نمیداند چه مسیرهایی را باید برود دنبال دانش اموزان و همه اطلاعات در اختیار تپسی است. ‌با پشتیبانی تپسی تماس گرفتم و بعد از ۱۲ دقیقه انتظار اپراتور در نهایت بی مسولیتی گفت نرم افزار را به روز کنید .

‌همین . تنها پاسخی که پس از ۱۲ دقیقه انتظار داده شد همین بود.

نرم افزار را بروز کردم و هیچ اطلاعاتی اضافه نشده بود که راننده چه ساعتی راه می افتد و دانش اموز من باید چه ساعتی اماده باشد. ‌چهارشنبه ۵ مهر صبح ساعت ۷.۴۱ دقیقه راننده تپسی تماس گرفت و گفت من جلو درم ، بگید دانش اموز بیاد پایین و بیشتر از ۳ دقیقه هم نمی تونم منتظر بمونم.

من عصبانی شدم و گفتم من از دیشب پیگیری می کنم که چه ساعتی اماده باشم هیچکس جواب نمیدهد الان چه جوری ظرف ۳ دقیقه یک پسر یچه را اماده کنم و بفرستم پایین. راننده گفت مشکل من نیست با تپسی تماس بگیر و قطع کرد. کل مکالمه ۴۵ ثانیه طول کشید.

‌سفر را به دلیل عدم حضور دانش اموز لغو کرد. سفر شنبه صبح ۸ مهر را لغو کردم . شنبه شب ساعت ۲۱:۴۸ شب ، راننده معین شده از سوی تپسی اعلام کرد کلا از این سرویس مدرسه تپسی انصراف داده و به فکر راننده جایگزین باشد. ‌تماس ها من با تپسی بعد بیش از ۲۰ دقیقه انتظار در صف مرکز تماس معیوب و بی فایده تپسی هیچ فایده ای نداشت.

سیستم تپسی به قدری ناتوان و معیوب است که هنوز راننده انصراف داده شده را به عنوان راننده معرفی میکند و میگوید ساعت ۷.۲۶ دقیقه دانش اموز بیاید دم در. حالا من مانده ام با پولی که پرداخت کرده ام و مشکلی که حل نشده و اضطراب و استرس سرویس یک پسر بچه مدرسه ای که به دلیل اعتماد به سیستم تپسی از مهلت ثبت نام سرویسی که از سوی مدرسه مشخص شده بود جا مانده و امسال سرویس ندارد.

حتی اگر تپسی سرویسش هم راه بیوفتد، تصور اینکه هربار تماس با پشتیبانی باید حداقل ۱۲ دقیقه پشت صف منتظر بمانم دیوانه ام می کند. ‌موضوع را از مراجع قانونی مانند شورای شهر ،دستگاه قضا و سایر نهاد ها پیگیری خواهم کرد.

‌پ.ن : تمام اسناد و مکاتبات و تماس ها مستند، ضبط شده‌است.»

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • اولیا
    0

    مسیر خانه تا مدرسه پسرم ، با اسنپ شخصی 48 تومن هست.
    اونوقت تپسی واسه چهار ماه ، از من 9و نیم میلیون گرفته..
    در ماه پسر من 20 رپز به مدرسه مدرسه میرسه.
    اگر با اسنپ رفت و برگشت پسرم بره ، به صرفه تر هست .

    گول تپسی و نخورید.
    الکی میگن سی درصد ارزونتر هست.
    در صورنیکه سی درصد گرونتر هست.

  • ناشناس
    0

    تپسی و اسنپ و و و همان رانندگان محترم تاکسی هستند که باید در خط هایشان حاضر باشند ولی ...

  • ناشناس
    0

    اینجاایران است همه چیزسرجای خودش است همه چی نرماله همه چی ارومه ماعقب افتادیم وفعلا همینه که هست کاش مشکل خانواده هافقط سرویس مدارس بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها