کلاهبرداری31 هزار دلاری

رئیس پلیس فتا استان کرمان با اشاره به کلاهبرداری 31 هزار دلاری از یک شهروند در خصوص تطمیع مردم با تبلیغات دروغین دریافت سود میلیاردی هشدار داد.

کلاهبرداری31 هزار دلاری

به گزارش خبر فوری ، سرهنگ"محمدرضا رضایی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند به این پلیس و طرح شکایتی با موضوع کلاهبرداری اینترنتی ارز دیجیتال به مبلغ تقریبی 31 هزار دلار تحت عنوان سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در یک کانال تلگرامی، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد پس از راهنمایی های این کانال مبلغ31 هزار دلار را در اختیار سرمایه گذار قرار داده اما نه تنها که هیچ سودی برای وی واریز نشده بلکه دیگر کسی پاسخگوی وی هم نبوده است.

سرهنگ"رضایی" با تاکید بر اینکه ورود به این بازار بدون دانش و تخصص کافی احتمال از دست رفتن سرمایه را دوچندان می کند، توصیه کرد: شهروندان فریب تبلیغاتی با عناوین دریافت سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال، استخراج بدون دستگاه، درآمد میلیونی از استخراج بیت کوین و اجاره دستگاه های استخراج را نخورند و به هیچ عنوان شماره حساب بانکی و یا اطلاعات کیف پول الکترونیکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و ضمن مراقبت نسبت به ترفند کلاهبرداران در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس096380و یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانیwww.cyberpolice.ir اعلام کنند.

 

منبع: خبرفوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها