چطور با خرید یک تی‌شرت آب خانه تان قطع می‌شود؟/ ویدئو

بعضی کارشناسان هشدار می‌دهند که تا سال 2050 سرنوشت بسیاری از رودها در ایران خشکی است و عده زیادی مجبور می‌شوند خانه و شهرشان را ترک کنند.

چطور با خرید یک تی‌شرت آب خانه تان قطع می‌شود؟/ ویدئو

می‌دانید وقتی به طور مرتب لباس نو می‌خرید، کمک می‌کنید که آب خانه‌تان قطع شود؟  نمایشگاه‌های لباس برای خیلی از ما جذابند اما تولید یک تی‌شرت جدید بیشتر از 2 هزار لیتر آب مصرف می‌کند. حالا اگر شما یک شلوار هم با آن بخرید، حدود 12 هزار  لیتر دیگر هم آب استفاده کرده‌اید. 

بعضی کارشناسان هشدار می‌دهند که تا سال 2050  سرنوشت بسیاری از رودها در ایران خشکی است و عده زیادی مجبور می‌شوند خانه و شهرشان را ترک کنند. مسوولان کشور هم بیشتر در این باره حرف زده‌اند تا اینکه عمل کنند، نه درست برنامه‌ریزی کرده‌اند و نه به مردم یاد داده‌اند که در این بی‌آبی چطور رفتار کنند، البته قضیه فقط به آب محدود نیست، در ایران خیلی‌ها شاید ندانند محیط زیست چقدر مهم است، مثلا در سیل امامزاده داوود اگر ساختمان‌ها در مسیر رود ساخته نشده بودند چنان فاجعه‌ای رخ نداده بود، یا سیل شیراز که نوروز را برای عده‌ای زهر کرد. این همان است که به آن می‌گویند قهر طبیعت. قدیم‌ترها مردم و طبیعت بیشتر با هم آشتی بودند، اما چه کنیم که دچار قهر طبیعت نشویم؟ 

 

این گزارش را ببینید تا بیشتر بدانید. 

حجم ویدیو: 31.49M | مدت زمان ویدیو: 00:06:38 | دانلود ویدیو
منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • پدر
    0

    خوب مقصرين خشكي آب رودخانه ها و درياچه ها مشخص شد !!!!! پس معلوم شد آمريكا و اسرائيل نقشي نداشتن !!!!!! تيشرت مقصر اصليه .... آقا تيشرت نخريد ..... نخنديد ..... چرا مي خندين بايد خون گريه كنيد ...... جك نيست تيشرت نخريد بلكه دوباره در رودخانه ها آب جاري بشه .

    نظرات شما -
    • ✌✊
      0

      پس کار کاره لباسه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها