انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در اندیشه

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند خانوادگی توزیع موادمخدر در شهر "اندیشه" شهریار و کشف 44 کیلوگرم تریاک خبر داد.

انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در اندیشه

به گزارش خبرفوری، سرهنگ"حسین زلفخانی" با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر قاچاقچی مواد مخدر مشخص شد فردی در اندیشه شهریار در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند، لذا بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحت کنترل قرار دادن قاچاقچی موادمخدر به همراه خانواده اش، متهم در فاز یک شهر اندیشه شناسایی و در عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی، حین ورود به ساختمان محل ترددش در راه پله های آن دستگیر شد.

سرهنگ زلفخانی بیان داشت: در بازرسی از منزل متهم، 44 کیلو و 500 گرم تریاک و 352 گرم شیره تریاک کشف شد و همسر متهم نیز به عنوان همدستش دستگیر شده و به پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران منتقل شد. این مقام انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به قاچاقچی موادمخدر، تصریح کرد: در بازرسی از منزل برادر متهم، 400 گرم تریاک کشف و متهم دستگیر و در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرفوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها