رونق دندانپزشکی ترکیه با مشتریان خارجی

آمارها نشان می دهد بخش بهداشت و درمان ترکیه جذابیت ویژه ای برای خارجی ها دارد و در این میان دندانپزشکی ترکیه حرف اول را می زند.

رونق دندانپزشکی ترکیه با مشتریان خارجی

با توجه به مقرون به صرفه بودن امور درمانی در ترکیه در مقایسه با کشورهای غربی ، توریسم درمانی در این کشور رونق زیادی پیدا کرده است.

به گزارش نشریه تورکیه گازتسی ، آمارها نشان می دهد ترکیه در میان کشورهای اروپایی مقصد شماره یک برای دریافت خدمات درمانی است و بسیاری از گردشگران غربی برای بهره مندی از این خدمات به ترکیه سفر می کنند. بر اساس آمار از هر 10 گردشگری که برای امور بهداشت و درمان به ترکیه می آیند 7 نفر آنها از کشورهای غربی هستند.

در میان خدمات درمانی ، بهداشت دهان و دندان بیشتر از بقیه مشتری خارجی دارد. تا پیش از این خدمات و جراحیهای زیبایی به ویژه کاشت مو در ترکیه رتبه اول مشتریان خارجی را به خود اختصاص می داد.

photo_2023-08-17_12-32-05

منبع: عصر ترکیه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • H
    0

    هزینه دندانپزشکی در ایران اینقدربالاست که تقریبا90درصدمردم نمیتونن به بهداشت دهان و دندان شون برسن این یعنی یه فاجعه خیلی هابادندان خراب زندگی میکنن لعنت برباعث وبانیش

    نظرات شما -
    • اره بخدا
      0

      من میگم کاش یارانه مردمو کلا قطع میکردن و بجاش دندونپزشکی تا همیشه رایگلن میشد در ایران
      دولت های ما و حاکمیت هیچ فمری برای این داستان نکردن
      هرکسی خیلی پولداره پز دندوناشو میده و هرکسی نداره یا دندون درد میکشه یا دندونشو میکشه
      من کلا چهار تا دندون تو دهنم نیست،بااین قیافه هم کار نمیدن بهم وگرنه دوماه کارمیکردم میکشیدم و مصنوعی میذاشتم

  • ناشناس
    0

    بازم خوبه دندانپزشکی آنها را قبول دارند که الان بتوانند با آن کاسبی بکنند بدبخت ما که هیچ چیزمان را حتی طالبان هم قبول نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها