گرم‌ترین نقطه تهران اینجاست؛

پیش‌بینی آب‌وهوای پایتخت طی روز‌های آینده

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید تا خیلی شدید و گاهی خیزش گرد و خاک همچنین امکان انتقال گرد و غبار از استان‌های مجاور پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی آب‌وهوای پایتخت طی روز‌های آینده

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران برای امروز (۱۴ مرداد) آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید تا خیلی شدید و در مناطق مستعد نیمه جنوبی گاهی با خیزش گردوخاک و امکان انتقال گرد و غبار از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از عصر فردا تا چهارشنبه (۱۵ تا ۱۸ مرداد) با گذر متناوب امواج بارشی آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات بعد از ظهر تا شب همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید در سطح استان، گاهی با بارش پراکنده و در نیمه شمالی و ارتفاعات گاهی با رگبار و رعد و برق مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۵ مرداد) صاف تا قسمتی ابری و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۶ مرداد) قسمتی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها