کسب اولین طلای ایران در یونیورسیاد چین/ حسینی قهرمان شد

سید محمد حسینی در رشته تالو توانست نخستین مدال کاروان ایران در سی‌ویکمین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان در چین را کسب کند.

کسب اولین طلای ایران در یونیورسیاد چین/ حسینی قهرمان شد

دومین روز از سی و یکمین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین با کسب مدال طلای سید محمد حسینی در سبک گون شو تالو همراه شد و ورزشکاران آمریکا و ماکائو نقره و برنز گرفتند.  

سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ششم تا ۱۷ مردادماه در چنگدو چین برگزار می‌شود و کاروان ایران در ۱۱ رشته در این رویداد حضور پیدا کرده است.

روز گذشته شاهین بنی‌طالبی در فرم نن چوآن تالو، تیم تیراندازی در ماده تپانچه بادی زنان با ترکیب هانیه رستمیان، لعیا محمدی و فاطمه شکاری و نیز مرتضی زنده‌دل و یاسمن لیموچی در پومسه انفرادی در مجموع موفق به کسب چهار مدال برنز شدند.

صعود ایران به رتبه هشتم جدول مدال‌ها

همچنین کاروان ایران با کسب مدال طلای امروز رشته تالو به رده هشتم جدول رده‌بندی توزیع مدال‌ها صعود کرد.

حذف زودهنگام دوجودوکار ایران

در رشته جودو رامین احمدزاده در وزن ۸۱ کیلو گرم دور اول لیبی را برد اما در دور دوم به فرانسه باخت و حذف شد.

همچنین رضا احمدزاده در وزن منفی ۷۳کیلو گرم در دور اول مقابل حریف ژاپنی باخت و از دور رقابتها حذف شد.

دو مدال برنز تیمهای پومسه ایران 

تیم ملی پومسه سه نفره مردان ایران که جواز حضور در مرحله فینال را کسب کرده بود در رده سوم این دیدارها ایستاد. تیم ملی تکواندوی پومسه ایران متشکل از علی موسی نیا، رضا جلالی فر و مرتضی زنده دل به طور مشترک با تیم ویتنام صاحب گردن آویز برنز شدند. تیم های کره جنوبی و چین هم مدال طلا و نقره گرفتند. 

همچنین تیم سه نفره ایران در بخش زنان با ترکیب یاسمین لیموچی، مبینا شریفی ماهر و ریحانه عمرانی به طور مشترک با تیم ویتنام در رده سوم ایستاد و مدال برنز گرفت. در این بخش دو تیم کره جنوبی و چین اول و دوم شدند. 

ایران تاکنون چهار مدال برنز در بخش پومسه انفرادی و تیمی کسب کرده است. کاروان ایران تاکنون صاحب هفت مدال شامل یک طلا و شش برنز شده است.

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اسی
    0

    بر طبل شادانه بکوب ،به امید کسب مدال‌ها رنگارنگ بعدی برای کاروان
    ورزشی دانشجویان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها