خبرهای مهم برای صنعت داروی ایران

خطوط تولید «اسپری‌های تنفسی» و «ویال تزریقی» در داروسازی ابوریحان راه اندازی شد

خبرهای مهم برای صنعت داروی ایران

دکتر زهرا قلن‌بر، مدیرعامل داروسازی ابوریحان گفت: پیرو صدور مجوز از جانب سازمان غذا و دارو، خط جدید نازال اسپری به پروانه تاسیس این شرکت اضافه شد.

photo_2023-07-16_09-42-50

✅زهرا قلن‌بر اضافه کرد: در این خط، با توجه به جای خالی این شکل دارویی در هلدینگ تیپیکو و با هدف تامین بخشی از نیاز بیماران طراحی و راه‌اندازی شده است، در فاز نهایی بیش از ۱۲ نوع اسپری تولید خواهد شد که تعدادی از آنها برای اولین بار در کشور عرضه خواهند شد.

به گفته‌ی وی: هم اکنون اسکیل‌آپ محصولات آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود پس از اخذ پروانه محصول از سازمان غذا و دارو، از ابتدای پاییز امسال به تدریج وارد بازار شوند.

مدیرعامل داروسازی ابوریحان همچنین از راه‌اندازی خط اختصاصی تولید انواع داروهای انسانی به شکل ویال به ویژه انواع ویال حاجب در این شرکت خبر داد.

photo_2023-07-16_09-43-30

به گفته‌ی وی: ظرفیت اسمی این خط، ۱۱ میلیون عدد ویال در سال (در سه شیفت) می‌باشد. همچنین ظرفیت اسمی خط نازال اسپری نیز ۱۲ میلیون عدد اسپری در سال است.

✴️ شرکت دانش‌بنیان ابوریحان با ۶ دهه فعالیت خوش‌نام در صنعت سلامت و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی ایران، بیش از ۳۰۰ محصول دارویی تولید می‌نماید که بسیاری از آن‌ها استراتژیک، نوآورانه و پیشتاز در بازار دارویی و حوزه سلامت عمومی است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها