هزینه تقریبی گذرنامه اربعین اعلام شد

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: قیمت گذرنامه اربعین تقریبا ۲۰ تا ۳۰ درصد مبلغ گذرنامه بین المللی خواهد بود.

هزینه تقریبی گذرنامه اربعین اعلام شد

سردار ذوالقدر با بیان اینکه ثبت نام گذرنامه اربعین از ابتدای ماه محرم آغاز خواهد شد گفت: گذرنامه اربعین در مرحله آزمایشی است و پس از آن فراخوان داده خواهد شد و کسانی که درخواست خود را ثبت می‌کنند به صورت انبوه چاپ خواهد شد. 

وی در خصوص نحوه درخواست گذرنامه اربعین گفت: پس از اعلام فراخوان مردم می‌توانند از طریق دفاتر پلیس +۱۰ و سامانه پلیس من ثبت نام خود را انجام دهند. 

سردار ذوالقدر با بیان اینکه چاپ گذرنامه اربعین در کمترین زمان انجام خواهد شد گفت: مبلغ این گذرنامه حدودا ۲۰ تا ۳۰ درصد مبلغ گذرنامه بین المللی خواهد بود و تمام تلاش این است که با حداقل هزینه این کار انجام شود. 

وی گفت: گذرنامه اربعین برای کسانی است که گذرنامه ندارند یا می‌خواهند با مبلغ کمتری گذرمانه دریافت کنند مورد استفاده است. 

وی در پایان گفت: پیشنهاداتی هم برای تسهیل در سفر اربعین و دریافت گذرنامه اربعین داده شده است که پس از تصویب در آینده اعلام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عادل از قطب شمال
    0

    خدا رو صد هزار بار شکر. بنده چند روز خواب و خوراک نداشتم. از مسئولین خدوم جمهوری اسلامی نهایت تشکر را دارم. این خبر آنقدر خوب بود که گوشت 500 تومنی. تن ماهی 75 تومنی. مرغ 110 تومنی. گیلاس 180 تومنی و.... یادم رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • 🐜
    0

    سوز و ساز همه عشاق جهان ناقص بود واقعه کربلا شد سند کامل عشق...نازنینی که خون ملت را ایران زمین را کرده آید توشیشه باچه روی می‌خوای بری بگی سلام آقام قابل توجه راتخواران واختلاسگران مومن وطنم

  • ناشناس
    0

    فقط احمق ها دنبال گرفتن این گذرنامه میروند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها