۱۰ نفر از اراذل و اوباش در اردبیل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۱۰ نفر اراذل و اوباش در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

۱۰ نفر از اراذل و اوباش در اردبیل دستگیر شدند

سردار جواد تقوی در این رابطه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری دسته جمعی در شهر اردبیل و کری خوانی آنها در شبکه های اجتماعی و تحریک دوستان و اطرافیان جهت ایجاد نزاع و درگیری و برهم زدن امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، بررسی ویژه موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی های تخصصی و با اشرافیت اطلاعاتی محل حضور اراذل و اوباش را در یکی از شهرستان های استان اردبیل شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: پس از هماهنگی قضایی، ماموران در عملیاتی هوشمندانه و مقتدرانه ۱۰ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار را قبل از هرگونه ارتکاب جرم و برهم زدن امنیت و آرامش عمومی دستگیر و سه دستگاه خودروی مورد استفاده آنها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در پرونده مجرمانه اراذل و اوباش دستگیر شده سوابق متعدد دستگیری و انجام اعمال مجرمانه از جمله عربده کشی، اسلحه کشی ، اوباش گری، قدرت نمایی و برهم زدن امنیت و آرامش فردی و اجتماعی وجود دارد.

سردار تقوی با بیان اینکه دستگیری این افراد با رضایتمندی گسترده مردم مواجه و بازتاب های فراوانی به همراه داشت، اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش مردم و جامعه از اولویت های نیروی انتظامی است و پلیس با هرگونه رفتار مجرمانه و برهم زننده آرامش مردم برخورد قانونی و مقتدرانه خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: تحرکات و فعالیت های اراذل و اوباش و افراد متجری در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس هوشمندانه و مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: پلیس برابر ماموریت‌های سازمانی و در قالب قرارگاه خیبر با اراذل و اوباش مقتدرانه و قانونی برخورد و از امنیت و آرامش مردم پاسداری می کند.

سردار تقوی با تقدیر از مشارکت مردم در تامین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی، اظهار کرد: مشارکت و همراهی مردم در تامین امنیت بسیار تاثیر گذار است.

وی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت افراد شرور مراتب را از طریق تلفن های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و اردبیل یکی از استان های امن کشور است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    اینجور حساب کنی همه ملت ایران هستند

  • علی
    0

    ما که در استان اردبیل زندگی می کنیم که اینه وای به بقیه نقاط کشور جرات نمی کنی شب بری بیرون

  • ناشناس
    1

    فردا پس از استراحت در بازداشتگاه آزاد خواهند شد!!

  • ناشناس
    1

    عجب !! چه ارازل و اوباش های تمییزی با رعایت پروتکل بهداشتی

  • ناشناس
    0

    اوباش تر و رذل تر از برخی مسوولان نداریم...دستشان در جیب همه ملت ایران است

  • ناشناس
    0

    اگه میخایید ریشه کن بشه اول اراذل واوباش شناسنامه دار با کلاس را جمع کنید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها