وحشت آمریکا و انگلیس از مردگان متحرک؛ ماده مخدر زایلازین، انسان را زامبی می کند

ماده مخدری که با نام زامبی شناخته می شود در بریتانیا یک کشته بر جای گذاشته است.

وحشت آمریکا و انگلیس از مردگان متحرک؛ ماده مخدر زایلازین، انسان را زامبی می کند

به گزارش خبر فوری، ظهور یک ماده مخدر خطرناک در آمریکا و اروپا باعث نگرانی بسیاری از پزشکان، سیاستمداران و جامعه شناسان شده است. این ماده مخدر که با عنوان ماده مخدر زامبی شناخته می شود در بریتانیا یک کشته بر جای گذاشته است. کارل واربرتون، یکی از شهروندان میدلندز غربی، بر اثر استعمال داروی مخدر زایلازین که همان ماده مخدر زامبی است، در خانه خود درگذشت. این فرد سابقه مصرف مواد مخدر غیرقانونی داشته و بارها به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده بود. در معاینه بدن این فرد، علاوه بر زایلازین، هروئین، فنتانیل و کوکائین نیز شناسایی شد. گزارشی در مورد مرگ او در مجله پزشکی قانونی و حقوقی می‌گوید که او “احتمالاً هروئین خریده است و نمی‌دانسته است که جنس خریداری شده حاوی زایلازین و فنتانیل بوده است”.

وحشت دنیا از مخدر زامبی

بر اساس گزارش بی بی سی، کارشناسان هشدار داده‌اند «ماده مخدر زامبی» ممکن است در سراسر بریتانیا گسترش یابد. کارشناسان انگلیسی این ماده را «یک ماده مخدر واقعاً نگران کننده» نامیده اند و معتقدند اگر دولت  وارد نشود ممکن است بحرانی بزرگ در اروپا و دنیا به وجود بیاید‌.

این ماده خطرناک در آمریکا نیز شیوع فراوانی داشته است. مقامات ایالت فیلادلفیا اعلام کرده و هشدار دادند که این ماده علاوه بر تاثیرات روانی، می‌ تواند به عفونت شدید خونی و قطع عضو منجر شود.

دولت ایالات متحده به دلیل مصرف بیش‌از‌حد مجاز این ماده در سراسر کشور ( حدود ۷درصد از کل) آن را “یک تهدید نوظهور” نامیده است.

زایلازین چیست؟

ماده زایلازین که دامپزشکان برای آرام سازی و بی‌هوش کردن حیوانات بزرگ از آن استفاده می‌ کنند، ضربان قلب و تنفس را تا اندازه خطرناکی کاهش می‌ دهد و وقتی تزریق می‌ شود می‌ تواند باعث ایجاد تکه‌ های بزرگ گوشت پوسیده شود و به همین دلیل هم داروی زامبی نامیده می‌ شود. همچنین، برخی مدعی شده اند این ماده مخدر می‌ تواند کنترل مغز افراد را بدست گیرد. به همین دلیل، برخی تاکید کرده اند با مصرف این نوع از مواد مخدر، فرد  مانند زامبی می شود.

مخدری که قبل از زایلازین ویروس زامبی شد

اگرچه زایلازین به عنوان ماده مخدر زامبی شناخته می شود اما پیش از این نیز مواد مخدر دیگری بوده اند که با نام ماده مخدر زامبی شناخته می شده اند.

در اواخر سال 2014 و 2015 نام ماده مخدر فلاکا در اخبار مختلف شنیده شد. فلوریدا از اولین مناطقی بود که ماده مخدر فلاکا در آن یافت شد.

البته فلاکا با نام‌های دیگری مانند اشک شیطان، صورت زخمی، ابر نهم و سنگریزه هم شناخته می‌ شود اما ماده زامبی نامی بود که بیش از همه مشهور شد.

مصرف زیاد این ماده باعث بروز رفتارهای عجیب، خطرناک و خشونت آمیز توسط مصرف کنندگان می شود. به همین علت، نام زامبی را روی این ماده گذاشته اند.

اولین تاثیراتی که مصرف این ماده ایجاد می‌کند شامل سرخوشی، افزایش تمرکز و تحریک، افزایش میل جنسی و بروز رفتارهای عجیب است. در برخی موارد این ماده می‌تواند منجر به خودکشی نیز بشود.

اگر فلاکا در دوز بالایی مصرف شود می‌تواند دمای بدن را تحت تاثیر قرار دهد. دمای بالای بدن و گاهی اوقات تغییر شدید دمای بدن می‌تواند منجر به تحلیل عضلات و در پی آن، آسیب به کلیه شود. 

فلاکا و زایلازین از جمله مواد مخدر صنعتی جدید هستند که می توانند دنیا را وارد بحرانی جدید و جدی کنند. این خطر به حدی جدی است که دولت آمریکا و انگلیس به تکاپو افتاده اند. همچنین، برخی اخبار حاکی از این است که این بحران در شرق آسیا و چین هم دیده شده و دولت چین سخت به دنبال مجازات افرادی است که مواد مخدر زامبی را وارد چین می کنند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    2

    ابن مناسب برای ملت ایران است تا ندانند و متوجه نشوند چه بالایی سر عمر و وطن دارد میاد

  • ناشناس
    0

    زایلازین یک داروی بیهوشی مخصوص حیوانات بزرگ جثه است که اخیرن توسط قاچاقچیان با فنتانیل مخلوط می شود تا ماده مخدری ۵۰ برابر قوی تر از هروئین تولید شود...

    در ضمن تیتر مقاله شما لوس و زرد است...در ذهن مردم خاورمیانه اینقدر افکار و اعتقادات خرافی و عقب مانده وجود داره که از هزارتا زایلازین زیان آور تره...نگران زامبی شدن مردم دیگر کشورها نباشید...

  • نیشتر
    1

    در ایران وحشت از گمنامان فاسق ، فاسد ، دروغگو که به هیچ آیین شريعتي پایبند نیستند، بیش از زامبي هاست.علاوه بر مردم ،بيشترين آسیب را به حکومت می زنند .

  • ناشناس
    0

    لطفا بیشتر در موردش ونحوه مصرفش اطلاع رسانی کنید برای آگاهی مردم، تنها راه مصرف تزریق است

  • 🐜
    0

    تشریف ببرید خیابان مولوی صدها مرده متحرک مشاهده می کنید مرغ همسایه رو غاز نبین وباغچه خودتو بیل بزن اگربیل زنی

  • ناشناس
    0

    این شما و این آخر زمان

  • کوروش
    1

    نمی خواد اینا رو نشون بدین بهتر یه سری به خیابان های پایان شهر همین تهران بزنید از این دست صحنه ها بدتر شم رو می بینید.کسی مسخره نکن سر خودت میاد

  • کریم
    0

    بی زحمت یه گزارش هم از میدون شوش خودمون تهیه کنید. بعد میبینید زامبی کیه و زامبی چیه و زامبی کجاست...

  • امییییییییییر
    0

    شوش و مولوی که بدتر از اینه

  • ناشناس
    0

    مواد مخدر تجارتی پر سود که توسط حیوانات انسان نما تهیه و توزیع می شود . سازمان ها و گروه های عقیدتی برای کسب هزینه مالی چنین اعمالی را انجام می دهند . در اروپا پدر روحانی مواد می فروخت و پول بدست آمده را خرج نیازمندان می کرد !!!!!! . هر گروه توجیه خودشون رو دارن و به راحتی انسان های دیگر را برای رسیدن به هدف معنوی شان نابود می کنند .
    انسانها موجودات بسیار عجیب و ناشناخته ای هستند

  • هشتگ بیخود
    2

    تازه کشف کرده این خبر نگار شما در انگلیس !!!!؟
    از سال 1960 زایلازین وجود داشت ه
    تنهایی برای انسان تجویز نمیشه
    باید با دو تا دیگه که در متن نوشته شده ترکیب بشه
    50 ساله که دارن ازش استفاده میکنن
    فقط همه گیر نمیشه
    چون بعدش نابینایی در پی داره
    بیشتر روی ماری جوانا و گل تمرکز دارن
    چون بعد از مصرف برمیگردی به زندگی عادی
    اگر سالی دو بار اون هم کم البته با کسی که مراقبت باشه
    استفاده کنی
    اگر هر هفت هاستفاده کنی که برای مغز مضر هست

  • ناشناس
    0

    الان یک سری مغز فندقی میگن امریکا رو زامبی‌ها میخورن

  • مهدی
    0

    زامبی زیاد داریم!!!

  • ناشناس
    0

    لطا از مواد مخدری که آدمها رو سادیسمی می‌کنه هم توضیح بدید به درد بعضی ها میخوره درمانش هم بگین لازمه خیلی

  • ناشناس
    0

    احسنت

  • ناشناس
    0

    نتیجه پروژه های شهرسازی تصنعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها