برخورد قضایى با سربازى که به یک راننده سیلى زد/ ویدئو

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای درباره سیلی زدن سرباز وظیفه به راننده خودرو در محله ستارخان اعلام کرد: برای این پرسنل وظیفه متخلف، پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.

برخورد قضایى با سربازى که به یک راننده سیلى زد/ ویدئو

در این اطلاعیه آمده است: برخوردهای غیرقانونی و خارج از چهارچوب تعریفی و ابلاغ شده، به هیچ عنوان مورد تایید سلسله مراتب فرماندهی کل انتظامی کشور و تهران بزرگ قرار نداشته و ندارد.

این اطلاعیه می‌افزاید: ۲ رویکرد «اجرای قانون» و «رعایت حقوق شهروندی» در دستور کار اجرایی همه ماموران قرار دارد و همواره بر رعایت حقوق شهروندی تاکید می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در مورد اخیر پیش آمده در خیابان ستارخان تهران، بلافاصله موضوع به صورت دقیق از سوی مبادی نظارتی بررسی و پرسنل وظیفه متخلف شناسایی و پرونده قضایی برای وی تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.
 
در این اطلاعیه تصریح شده است: به یقین پلیس خود را موظف به اجرای دقیق قانون می‌داند و از هیچگونه رفتار و اقدام غیرقانونی احتمالی پرسنل حمایت نمی‌کند و خود را مکلف به رعایت دقیق قانون در جامعه می‌داند.
حجم ویدیو: 9.00M | مدت زمان ویدیو: 00:02:38 | دانلود ویدیو
منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • رابی
    1

    اگر زمان رضا خان بود اون سرباز را می آورد همون مکان و به اون شهروندی که سیلی خورده بود می گفت یک سیلی آبدار بخوابان زیر گوش اون سرباز بی شعور.و بعد هم می فرستادش نقطه صفر مرزی در زاهدان.

  • ایرانی
    0

    متاسفانه فقط کافیه یک نفر عقده ای بشه اشخور نیروی انتظامی اونوقت فکر میکنه سرلشگره ، هرچند سرلشگرشم حق سیلی زد ن نداره چه برسه به این اش خورها ، مردم به احترام لباس نیروی انتظامی چیزی به این اشخورا نمیگن وگرنه وقتی کار خلافی انجام نشده و موضوعات امنیت ملی و....نباشه می دونیم چیکار کنیم حواستون باشه اشخورای نیروی انتظامی روتونو زیاد نکنین/ تمام

  • دومان
    0

    حالا اگر راننده می خواست از خودش دفاع کنه حکم قتلش صادر میشد این همه تناقض و تبعیض ..

  • ناصری
    0

    از اون نماینده ای که به سرباز سیلی زد چه خبر؟

  • ناشناس
    0

    اگر رسانه هاي داخلي آزاده باشند و درد مردم و تخلف گزارش شده مردم از مسئولين را در اسرع وقت منعكس كنند اعتماد مردم به داخل بهبود پيدا خواهد كرد و بجاي BBC رسانه هاي داخلي مانند شما مرجع خواهد شد و از طرفي مسئولين فاسد با ظاهري مذهبي نيز خود را جمع و جور خواهند كرد و تحولي در حكمراني و زندگي مردم شكل خواهد گرفت و اين ميسر نمي شود مگر با شجاعت رسانه ها و خبرنگران دلسوز

  • ناشناس
    0

    پس اون کسی که به سرباز سیلی زد چی شد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها