تجمع تعدادی از بانوان مدافع حجاب و عفاف مقابل شورای شهر تهران

تعدادی از بانوان دغدغه مند حوزه حجاب و عفاف مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند.

تجمع تعدادی از بانوان مدافع حجاب و عفاف مقابل شورای شهر تهران

تجمع کنندگان صبح امروز سه شنبه (پنجم اردیبهشت) به منظور تاکید بر موضوع حجاب و عفاف مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند.

این بانوان سربندهای یازهرا بسته اند و تصاویری از شهدا را در دست دارند.

بانوان حاضر در این تجمع سکوت کرده اند و شعار نمی دهند.

این بانوان دست نوشته های در دست دارند که بر روی آنها شعارهایی در حمایت از حجاب و عفاف نوشته شده بود از جمله « هدف دشمنان نابود کردن استقلال، هویت و آزادگی زن مسلمان است».

روز گذشته در فراخوانی که از سوی تجمع کنندگان صادر شد، اعلام شد: «به دنبال هتک حرمت به بانوی آمر به معروف در ایستگاه مترو میدان هفتم تیر، جمعی از بانوان عفیفه به دفتر پلیس این ایستگاه مراجعه کردند و اعتراض خود را ابراز کردند.

این بانوان مطالبه گر از ماه‌ها پیش، با پیش بینی برخی مسائل، بارها با مسئولان مترو تهران جلساتی برگزار کردند و از آنها خواسته بودند که برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی، تدابیری بیاندیشند.»

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • کوروش
    0

    چرا تجمع.چرا دیدگاه این و آن.شما مگه نمیگید اکثریت هستید و کیهان میگه نماز عید فطر یه رای گیری هست.خوب یه همه پرسی بگذارید شاید از ۸۵ ملیون ۱۰۰ میلیون رای آوردید.به دنیا هم ثابت میشه حکومت مردمی و آزادی وجود داره اینکه فهم بالایی نمی‌خواهد.یعنی این خانم چادری ها فهم دارن مابقی ملت فهم ندارن.عجب

  • TN
    0

    یه عده نفهم و مفت خور که میخواهند با سوء استفاده از عکس شهدا به نون و نوایی برسن

  • ناشناس
    0

    کاش این بانوان دغدغه مند!!!
    دغدغه ی بیکاری،ازدواج ، اعتیاد و... جوانان را هم داشتند !
    کاش دغدغه ی این همه فساد مسئولان وآقازاده ها را هم داشتند !
    آقازاده هایی که ایران رو ارث پدرهاشون می دانند و نفت و... رو هم برای خودشون اختصاصی کرده اند ، هر‌کدام کَشتی کشتی نفت برای خودشون می فروشند و اقتصاد و سرنوشت ایران و مردم رو به نفع خودشان مصادره کرده اند!
    کاش دغدغه ی تصمیمات نابخردانه و خودخواهانه ی مسئولان و کاسبان سرسخت تحریم ها که باعث تباه شدن عمر و جوانی و حسرت به دل ماندن جوانان و پدر ومادرهاشون شده رو هم داشتند !
    کاش برای اختلاس ها هم همینطور خودجوش تجمع می کردند چون ایران دست اینهاست و مسئولان با تجمع اینها مشکلی ندارند ولی کافیه چند آدمِ معمولیِ دغدغه ‌‌‌‌‌مند و دلسوز واقعی برای فقر و گرانی و بیکاری و.... تجمع کنند ببین چطور باهاشون رفتار خواهد شد !

  • ناشناس
    0

    این تجمعات به هیچ وجه خودجوش نبوده و نیست! این تجمعات نمایشی و فرمایشی را نهادهای شناخته شده حکومتی برای تأثیر گذاری بیشتر بر مسؤولین اجرایی کشور جهت برخورد با بی حجابی ترتیب داده اند!

  • ؟
    0

    دیروز امثال شما یک نفرو به کشتن دادن کافی نبود چرا برای گرانی جمع نمی شید چرا برای تورم، امید از دست رفته جوان ها که با کارای صدمن یه غازی و شعار های تو خالی و تهدید بقیه دنیا توسط امثال شما جمع نمیشید

  • ناشناس
    0

    افغانین !؟

  • ناشناس
    0

    من مخالف خجاب نیستم ولی موافق اجبارشم نیستم.ولی اینکه یه عده چادری بیان واسه دیگران تعیین تکلیف کنن رونمیپسندم.دردین هییییییچ اجباری نیست.ولی یه سری خشکه مذهب دارن شورشودرمیارن.الان خودمامستاجریم وبسختی زندگی رومیگذرونیم ولی از طرف دیگه بایدتمام مخارج زندگی وهزینه درمان پدرشوهرومادرشوهرموکه چیزی ندارن هم بدیم البته ازاولشم ازاین کارمون راضی بودم ودرراه رضای خداانجام میدادیم ولی خداشاهده دیگه خودمونم بااین تورم وحقوق ناچیزکارگری موندیم!الان اکثرمردم باانواع واقسام این مشکلات دست به گریبانن دارن از غصه نااابودمیشن ولی دولتم چون میدونه مردم ناراضی هستن فعلاباقضیه حجاب وبگیرببندوجریمه مردموسرگرم کرده.کلاهمیشه همین بوده تامردم ازچیزی گلایه کردن یه کاری کرده اصل قضیه به حاشیه بره ومردم فراموش کنن.اینجوری انگاربه مردم آمپولی تزریق کرده که کلا سرر بشن وصداشون درنیاد.الان چراهمین خانومابه گرونی گوشت ومرغ وروغن وب...........گرونی مسکن وخودرو......وبقیه مشکلات اعتراضی ندارن.چون به لطف جیره خواری شکمشون سیره.اصن نمیدونن نداری ومستاجری واجاره کمرشکن چی هست!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نان دانی آنها در این کارهای نمایشی است وگرنه ذاتاً خشکه مذهب و مقدس مآب نیستند و نظام سیاسی کشور هر طور القاء کند آنها همانطور می شوند!

  • ناشناس
    0

    اجازه تجمع به خانم های بی روسری را هم میدهید؟ همه از نظر حقوق شهروندی یکسان هستند و کسی بر دیگری برتری ندارد

  • ناشناس
    0

    چه تجمعي!ماشاالله هر كدام هم از اون يكي زيباتر!!

  • دغدغه !
    0

    اینها تنها دغدغه ‌‌ای که دارند دغدغه ی نان خود است ، اینها روی خون شهدایشان موج سواری می کنند که اگر واقعا دغدغه داشتند یکبار به خاطر اختلاس و رانت خواری مسئولان و... تجمع می کردند !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها