آغاز طرح‌های ویژه فراجا برای مقابله با بدحجابی

جانشین فرمانده انتظامی کشور از آغاز طرح‌های ویژه پلیس برای مقابله با بدحجابی در گرگان خبر داد و گفت: رعایت عفاف و حجاب، مطالبه عموم مردم از پلیس است.

آغاز طرح‌های ویژه فراجا برای مقابله با بدحجابی

سردار قاسم رضایی امروز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان اظهار داشت: مقابله با سرقت و مواد مخدر از اولویت‌های پلیس بوده که برنامه‌ریزی‌های هدفمندی در این حوزه صورت گرفته و باید با تمام توان برای اجرای هرچه بهتر آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به هجمه‌ها و فضاسازی رسانه ها در موضوعات اخیر، تاکید کرد: رعایت عفاف و حجاب از جمله مطالبات آحاد مردم بوده و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این راستا ورود کرده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور متذکر شد: دشمنان قسم خورده نظام با استفاده از حداکثر ظرفیت های خود مشغول برنامه ریزی برای انحراف جوانان و تضعیف انقلاب اسلامی هستند لذا در چنین شرایطی باید هوشیار بوده و اجازه ندهیم نقشه های پلید آنان عملی شود.

رضایی از آغاز طرح های ویژه فراجا برای مقابله با بدحجابی خبر داد و یادآور شد: مردم طی چند روز گذشته استقبال گسترده‌ای از طرح‌های پلیس داشتند که از همکاری خوب شهروندان و اقشار مختلف قدردانی می کنیم.

این مقام ارشد انتظامی کشور با بیان اینکه همه ما مدیون رشادت‌ها و ایثار شهدا هستیم، افزود: باید با تمام توان در مسیر خدمت به مردم و اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا شرمنده شهداء نشویم.

وی گفت: خدای متعال را شاکریم که به ما توفیق داد در نظام مقدس جمهوری اسلامی سرباز ولایت هستیم لذا باید این فرصت گرانبها را قدر دانسته و از آن نهایت بهره را ببریم.

رضایی با اشاره به نقش خانواده کارکنان در موفقیت های سازمان، خاطرنشان کرد: امروز بخش بزرگی از دستاوردهای فراجا بخاطر وجود خانواده های گرانقدر کارکنان است که در راه دفاع از نظم و امنیت جامعه پشتیبان پلیس هستند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تقدیر از تلاش های مجاهدانه فرمانده و کارکنان انتظامی استان در راستای انجام ماموریت ها، افزود: مجموعه انتظامی استان در بحث نظم و انضباط سازمانی و همدلی کارکنان بسیار خوب عمل کرده که قابل تقدیر است.

وی در ادامه با بیان اینکه مصوبات و تدابیر باید به طور کامل و بدون هیچ نقصی اجرا شود، گفت: با روحیه جهادی و انقلابی می‌توان بسیاری از موانع و مشکلات را برطرف و رو به جلو حرکت کرد.

رضایی با تاکید بر مقابله بی امان با اراذل و اوباش، تصریح کرد: پلیس تکیه گاه مظلومان است و نباید اجازه دهیم دستی برای ناامنی و ضربه به مردم در جامعه بالا رود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    1

    یه طرحی را برا مقابله با دزدی و رانت خواری به اجرا بگذارید مثل طرح مقابله با بی حجابی تا شاید مردم یه کمی از فشار اقتصادی خارج بشن پدر مردم زیر تورم و گرانی دراومده یه کمی هم به فکر معیشت مردم باشید

    نظرات شما -
    • محمد
      2

      بهترنیست یک طرحی,یک فکری هم برای پاهای برهنه راه اندازی کنیدکه فسادش صدهابرابربیش ترازبی حجابییست؟!!

  • ناشناس
    1

    احیانا برای مسمومیت ها طرحی ندارین؟ همینجور باشه هر روز بچه ها بزنن بعد شما عامل فیلم گرفتن را دستگیر کنید؟ نه دوربیناتون کار میکنن نه نیروهاتون خوب یعنی کار خودتونه دیگه بیشرفای داعشی

  • ناشناس
    1

    حجاب رو بولد کردید که بی تدبیری در مملکت داری و نیز فقر گسترده رو ماست مالی کنید

  • ناشناس
    1

    چقدر به خدا اعتقاد دارید و چقدر اسیر انسان های دیگر هستید
    باشد تا خداوند مهربان با خاتمه به املا و استدراج شما به آرامش ابدی رساند

  • 🐜
    1

    خوب تمرکزمان را روی مسائل جزیی قرار میدید.معیشت مسکن خودرو دزدی های ۹۲۰۰۰میلیاردی چپاول دلارهای فروش نفت گازپتروشیمی اورانیوم معادن طلا نقره مس توجیب چه کسانی گم میشه خرج و مخارج کشورهای مختلف جهان راباثروت ماملت فرودست تأمین نکنید نه خداراضی هست نه بندگان خدا جان

  • پیشگو
    2

    مطالبه عموم مردم نیست، مطالبه خود شماست.
    مطالبه مردم موارد مهمتری است که شما اهمیت نمی‌دهید. مردم رفاه معیشتی میخواهند. مردم صداقت میخواهند. مردم خفقان نمیخواهند. لطفاً از مردم مایه نذارید...

  • میشوبالا
    1

    به شتر گفتند از کجا میایی گفت از حمام ..گفتند از کثا فت پاها مشخص است

  • مهدی
    0

    راستی از سردار زارعی چه خبر نماز جماعت اش تمام شد

  • ناشناس
    0

    راستی مولد سازی چی ش.؟اختلاس 8هزار میلیاردی به کجا رسید ؟92 هزار میلیارد فولاد کحا رفت ؟مسمومیت دانش اموزان به کجا رسید ؟وووو سرگرم تار مو باشیم فعلا .

  • نيما
    0

    تیشه به ریشه خودتان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها