تردد بیش از ۳۵ میلیون نفر در جاده‌های کشور

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام تردد بیش از ۳۵ میلیون مسافر در جاده‌های کشور در ایام نوروز، سنگین‌ترین محورهای مواصلاتی کشور را از نظر حجم تردد شامل آزادراه های تهران- قزوین، تهران- ساوه، تهران-قم، قزوین و رشت برشمرد.

تردد بیش از ۳۵ میلیون نفر در جاده‌های کشور

 از وزارت راه و شهرسازی، «رضا اکبری» درباره آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور گفت: در محور چالوس در محدوده «پل زنگوله» تا «سیه بیشه» ترافیک سنگین گزارش شده است و از نظر نکات ایمنی مشکل خاصی در این محور وجود ندارد. همچنین در محور هزار در مقاطعی از سمت جنوب به شمال ترافیک سنگین و پرحجم است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام بارش باران و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص وقوع تگرگ و طوفان برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کردستان، ایلام، لرستان و کردستان تا روز سه‌شنبه، به هموطنان توصیه کرد تا در زمان سفر به این نکات توجه داشته باشند و با تجهیزات کامل در مسیر تردد کنند.

اکبری از تردد ۲۴ میلیون خودرو از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون در جاده‌های کشور خبر داد و افزود: طبق بررسی‌ها حدود ۱۰ میلیون پلاک یکتا در سطح جاده‌های کشور در ایام نوروز تردد داشت. بررسی‌ها حاکی است که تعداد مسافرانی که با ناوگان عمومی همچون اتوبوس و سواری در جاده‌ها تردد داشتند ۳۵ تا ۴۰ میلیون نفر است.

به گفته وی، استان‌های اردبیل، خوزستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و ایلام نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشترین تردد را تاکنون به ثبت رساندند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    دروغ كه نمي گوييد ،پليس

  • ناشناس
    0

    وضع مالی ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران، خوب است. حقوق معلم ها را ندادند.

  • ناشناس
    0

    شما که راست میگوئید لعنت بر جدواباد دروغگو

  • زن مسلمان ایرانی
    0

    سلام اگه وضع مردم بده وندارم پس لین ۴۰ میلون نفر تو جاده چه کار میکنن کسی که نداره نمی تونه بره سفر قسم حضرت عباس رو قبول کنیم یا دم خروس
    خدایا به مردم ایران یک عقل سالم وایمان درست وخدا دوستی عطا کن که قدر خود را بدانند والگوی صحیح برای مردم جهان شوند با امید به ظهور اقا امام زمان یا الله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها