۶ نشانه همسر بی‌مسئولیت

با مطالعه این ۶ نکته می‌توانید همسر بی مسئولیت خودتان را بهتر بشناسید.

۶ نشانه همسر بی‌مسئولیت

مسئولیت پذیری یکی از ویژگی‌های شخصیتی است که می‌تواند در طول زندگی افراد شکل بگیرد. برخی دیگر نیز روی رشد و تقویت این ویژگی درونی کار می‌کنند. با این حال، افرادی نیز وجود دارند که از این ویژگی برخوردار نیستند، مانند شوهران بی مسئولیت که در زندگی مشترک به انجام کاری توجه ندارند. اگر می‌خواهید آن‌ها را بشناسید باید با نشانه‌های شوهر بی مسئولیت آشنا شوید. این ۶ نکته را دنبال کنید تا بدانید با چه کسی ازدواج کرده اید!

شوهر شما هیچ کاری در خانه انجام نمی‌دهد

اگر تمام اعضای خانواده برای انجام کار‌های خانه با هم همکاری می‌کنید، اما همسرتان حتی وقتی به او تذکر می‌دهید هیچ کاری نمی‌کند یعنی بی مسئولیت است.

او از بچه‌ها یا حیوانات خانگی مراقبت نمی‌کند

مطمئنا روز‌هایی وجود دارد که نمی‌توانید مراقبت کودک یا حیوان خانگی خود باشید. با این حال اگر همسر شما در چنین مواقعی به شما کمک نکند، یعنی فرد بی مسئولیتی است. کنار فردی بی مسئولیت زندگی کردن سخت است، زیرا همیشه باعث اذیت و ناراحتی شما خواهد شد. با این حال اگر بتوانید با او صحبت کنید و مسئولیت‌های کوچکی به او بسپارید تا این ویژگی را در درون خود تقویت کند، می‌توانید به زندگی با او امیدوار باشید. در غیر این صورت بهتر است برای یافتن راه حلی دست به کار شوید.

از نشانه‌های شوهر بی مسئولیت، دیر رسیدن همیشگی همسر شما است

این که گاهی همسر شما دیر می‌رسد، طبیعی است. نباید به او خرده بگیرید، زیرا بعضی از کار‌ها غیر قابل پیش بینی هستند و امکان دیر رسیدن همیشه وجود دارد. اما اگر همسرتان همیشه دیر می‌رسد، یا دیر حاضر می‌شود، یا برای شرکت در هر برنامه‌ای به ویژه برنامه‌های فرزندتان نیز دیر می‌کند، بدانید که او فرد مسئولیت پذیری نیست. وقت شناس بودن خیلی مهم است و وقتی کسی چنین عبارتی را در دایره لغات خود ندارد، زندگی کردن با او تلف کردن زمان با ارزشی است که در زندگی دارید.

همه کار‌های شوهرتان را خودتان انجام می‌دهید

یک مرد بی مسئولیت توانایی انجام کارهایش را دارد، اما اگر کاری انجام نمی‌دهد و به دیگران تکیه می‌کند یا در هیچ برنامه‌ای سهمی ندارد، او یک فرد غیر مسئول است. فقط کار‌های پیچیده و سخت نیست که ممکن است او از انجام آن شانه خالی کند، بلکه اگر حتی هنگام غذا خوردن بشقاب خودش را بر نمی‌دارد، بدانید که فرد مسئولیت پذیری نیست. مشکل این مردان تنها خودخواهی و بی مسئولیتی است.

وقتی شوهر شما هرگز به تعهدات خود پایبند نیست

غیرقابل اعتماد بودن برای هرکسی آزاردهنده و به شدت ناراحت کننده است. اگر شوهرتان متعهد می‌شود تا با شما همکاری کنید، اما هرگز به ضرب‌الاجل‌ها و تعهدات خود پایبند نیست باید بدانید که با یک فرد غیر مسئول ازدواج کرده اید.

ولخرجی‌های بی مورد از نشانه‌های شوهر بی مسئولیت است

پس از ازدواج، مهم است تا پول بیشتری پس انداز کنید و مصارف غیر ضروری خود را کم کنید. اگر شوهرتان خرید می‌کند و بیهوده پول خرج می‌کند، باید به او تذکر بدهید. باید به او بگویید که باید صورت حساب‌های ضروری را پرداخت کنید. اگر همسر شما به مصارف خانه شما دقت نمی‌کند، بدانید که فردی بی مسئولیت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    نشانه های زن بی مسؤولیت چیست؟

  • ناشناس
    1

    ایشالله تمام این فمنیست های کثیف و هرزه به درک برن که دنیا رو به لجن کشوندن

  • ناشناس
    0

    نشانه های زنان و همسران مفتخوری که در خانه شوهر فقط دنبال بر هم زدن رابطه خانواده شوهرند و هیچ کاری در خانه نمی کنند و کاسب مهریه هستند چیست؟؟

  • ناشناس
    0

    از نشانه های انگل های جامعه هم بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها