چگونه روان را قدرتمند پرورش دهیم؟

۱۳ مشخصه افرادی که از نظر روانی بسیار قوی هستند

افراد مقتدر ممکن است از نظر سایر افراد ترسناک باشند، اما در واقع این افراد شخصیت قوی و محکمی دارند که به کسی تکیه نمی‌کنند.

۱۳ مشخصه افرادی که از نظر روانی بسیار قوی هستند

با اینکه بیشتر ما می‌دانیم ورزش می‌تواند از نظر فیزیکی قدرتمان را بالا ببرد، اما تعداد کمی می‌دانیم و درک کرده ایم که چگونه ذهن و روانمان را قدرتمند پرورش دهیم. در واقع بسیاری از مردم حتی نمی‌دانند قدرت ذهنی چیست.

قدرت ذهنی از سه بخش تشکیل می‌شود: افکار، احساسات و رفتار. از نظر ذهنی قوی شدن شامل تنظیم افکار، کنترل احساسات و رفتاری ثمربخش داشتن است. برای اینکه بتوانیم ذهنی قوی داشته باشیم تا به کمک آن عادات بد را تغییر دهیم و تصمیمات درست بگیریم باید ابتدا با عاداتی آشنا شویم که به قوی شدن این بخش از وجودمان کمک کند. در ادامه می‌خواهم به شما بگویم افرادی که ذهنی قوی دارند چه کار‌هایی را پیوسته انجام می‌دهند:

۱۳ مشخصه افرادی که از نظر روانی بسیار قوی هستند

 

منبع: بهداشت نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • متفاوت
    1

    کسانی که به ریسمان حق چنگ می‌زنند همانا به ریسمان محکمی چنگ زده اند. این همان قدرت ذهن است. چنین کسانی نه تنها مطیع بی چون وچرای حق هستند بلکه مدام هم مواظب هستند تا حقی را از کسی ضایع نکنند نه با حرف نه باعمل.انسانها فقط مکافات حرف خود راپس می‌دهند ودراین مسیر تنها حق ، برای همیشه ذهن استوار وپابرجاست.واین ازنظر روانشناسی همان نفس مطمئنه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها