شناسایی ۴۴۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور/ مرگ ۸ تن در شبانه‌روز گذشته

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۴۴۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد که متاسفانه هشت نیز به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

شناسایی ۴۴۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور/ مرگ ۸ تن در شبانه‌روز گذشته

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که از دیروز تا امروز ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۳۰ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۷۲ هزار و ۷۵۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هشت نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۹۴۱ رسید. همچنین تا کنون  هفت میلیون ۳۴۰ هزار و ۱۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

در حال حاضر ۳۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۵۵۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۸۳۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۸۳۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۷۴۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۴۱۱ دُز رسید.

در حال حاضر یک شهرستان وضعیت قرمز، ۱۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۸ شهر در وضعیت زرد و ۳۱۶ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها