زمان پرداخت عیدی بازنشستگان مشخص شد

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تهران درخصوص زمان واریز عیدی بازنشستگان این سازمان گفت: عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از ۱۵ اسفند پرداخت خواهد شد.

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان مشخص شد

علی دهقان‌کیا درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: براساس اعلام آقای صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان از ۱۵ اسفندماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به رقم عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: بنا بر اعلام دولت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و علاوه بر این رقم نیز ۵۰۰ هزار تومان برای عائله‌مندی و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۲۰۰ هزار تومان تحت عنوان عیدی واریز خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تهران گفت: همچنین حقوق اسفندماه بازنشستگان نیز در همان بازه زمانی اعلام شده (پرداخت از بیستم هر ماه براساس حروف الفباء) انجام خواهد شد.

دهقان‌کیا افزود: حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد، اما پرداخت عیدی برعکس خواهد بود یعنی از آخر حروف الفبا به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بزنشسته حداقل بگیر
    0

    همیشه همین طور است اول حقوق و معوقات و پاداش دولتیان پرداخت میشود بعد اگر ته کاسه چیزی ماند به شکل صدقه وار با تاخیر وتامل نصیب بازنشستگان میشود دولت یکبار برای همیشه بدهیش را به تامین اجتماعی بپردازد و دست از سر این سازمان مستقل بردارد....

  • بازنشسته
    0

    معلوم شد که نمایندگان کانون از جمله آقای دهقان کیا، شاید نماینده و سخنگوی محترم دولتی و سخنگوی محترم تامین اجتماعی اقای سید موسوی هستند ! نه نماینده ی بازنشسته محروم کارگری( بیمه پرداز ۳۴ درصدی کارگری سخت و زیان آور ) ! ، و گرنه چرا در مورد بیمه پرداز ی بازنشسته کارگری ، عیدی کارگری نباید پرداخت شود به چه دلیل ؟؟؟ و در مقابل این بی عدالتی سکوت کردند و دفاع نکردند و نتوانستند به دلایل ضعف و عدم آگاهی فنی و دانش حقوقی حرف منطقی خود را اِثبات کنند و ما بازنشستگان ( با سوابق کارگری ۳۴ درصد پرداخت حق بیمه کارگری سخت و زیان آور) باز هم امسال محروم از عیدی کارگری شدیم اگر هم مدعی است که باید حتما " عیدی کارمندی بگیریم ، خوب چرا با فرمول صحیح بیمه ای ؛ شفاف سازی نمی کند تا ما ( بازنشستگان بیمه پرداز با سابقه کارگری سخت و زیان آور ۳۴ درصد پرداختی حق بیمه ) از اشتباه به در آییم...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها